کد خبر: 65020 - تاریخ: شنبه، 15 نوامبر 2014 - 11:25

فاصله طولانی حرف تا عمل؛

استاندار سابق گیلان گزینه شهرداری لاهیجان!

روز گذشته خبری در یکی از پایگاه های خبری شهرستانی مبنی بر اینکه روح الله قهرمانی چابک گزینه اصلی تصدی شهرداری لاهیجان منتشر شد.

به گزارش خوبان به نقل از لاهیجان، ظهر امروز خبری در یکی از پایگاه های خبری شهرستانی مبنی بر اینکه روح الله قهرمانی چابک گزینه اصلی تصدی شهرداری لاهیجان منتشر شد.

در این خبر آمده است که اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان در حال رایزنی با استاندار سابق گیلان برای بر عهده گرفتن مسئولیت شهرداری لاهیجان هستند.
در ادامه این شنیده ها،این سایت به گفتگو با ابراهیم مهربان به عنوان منبع خبر اشاره می کند که وی می گوید : آقای قهرمانی چابک از اصلی ترین گزینه های ما برای تصدی شهرداری لاهیجان است.

از این رو خبرنگار پایگاه خبری لاهیجان در گفتگو با یکی از مسئولین آگاه شهرستانی و یکی ازنزدیکان روح الله قهرمانی چابک صحت این خبر را از ایشان جویا شد.
یکی از مسئولین شهرستانی با بیان اینکه صحبتی با وی انجام نشده در ادامه افزود: لاهیجان شهر بزرگی است که لیاقت مدیریت بزرگانی همچون روح الله قهرمانی و شهرداران کلان شهرها را دارد اما هیچ گونه صحبتی با وی نشده و تمامی گفته ها در حد حدس و گمانه زنی است.
وی با بیان اینکه مدیران بزرگ تمایلی به ورود به دستگاه های دولتی ندارند افزود:بخش های دولتی به دلیل محدودیت هایی که دارند نمی توانند پاسخگوی شرایط مالی برای این مدیران به نسبت بخش خصوصی باشند.
اما یکی از نزدیکان روح الله قهرمانی استاندار سابق گیلان در گفتگو با لاهیجان با بیان اینکه روح الله قهرمانی علیرغم احترام زیادی که برای شهروندان لاهیجان قائل است تمایلی به این کار ندارد افزود: در چند روز اخیر رایزنی هایی توسط اعضای شورای شهر یکی از شهرهای مهم استان گیلان با وی انجام شده بود.
وی در پایان افزود : روح الله قهرمانی فعلا به دلیل ملاحظاتی ، تمایلی به ورود به بخش اجرایی در استان گیلان ندارد.

انتهای پیام/38

 

 

اخبار مرتبط:

استیضاح شهردار لاهیجان تصویب شد

شهردار سابق لاهیجان به قتل رسید + عکس

انفجار بالن تبلیغاتی جان کارگر شهرداری لاهیجان را گرفت


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads