کد خبر: 64930 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 نوامبر 2014 - 01:46

حجت الاسلام صفری در گفتگو با خوبان خبر:

وزارت علوم نباید محل تسویه حساب سیاسیون افراط گر شود/ رئیس جمهور در این برهه حساس به نااهلان اعتماد نکند

امام جمعه خشکبیجار با انتقاد از پیشنهاد افراد مسئله دار برای پست وزارت علوم توسط رئیس جمهور گفت: از رئیس جمهور انتظار می رود تا برای تقویت و استحکام پایه های نظام در این برهه حساس به نامحرمان و نااهلان اعتماد نکند.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام صفری امام جمعه خشکبیجار در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص معرفی وزیر جدید پیشنهادی علوم توسط دولت گفت: دکتر روحانی به عنوان یک رجل سیاسی باید انعطاف پذیری لازم را در مقابل رقبای سیاسی خود داشته باشد. این انعطاف پذیری ابزاری برای تقویت مقبولیت و محبوبیت بیشتر خود رئیس جمهور است.

وی افزود: دکتر روحانی باید بداند در نظامی ایفای نقش می کند که برای حفظ آن هزینه های زیادی شده است. لذا برای دلخوشی اصلاح طلبانی که تندروی های خاصی در یک دوره خاص داشته اند، رئیس جمهور نباید از نظام هزینه کند.

امام جمعه خشکبیجار تاکید کرد: برخی اصلاح طلبان برای رسیدن به مطامع دنیوی و منافع حزبی خود دست به خطاهای نابخشودنی بزرگی زده اند که تا سالیان متمادی از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام صفری در پایان متذکر شد: لذ از رئیس جمهور انتظار می رود تا برای تقویت و استحکام پایه های نظام در این برهه حساس به نامحرمان و نااهلان اعتماد نکند. و از نقدی که بر گزینه های پیشنهادی ایشان می شود و از سر دلسوزی است ناراحت نشود. چرا که اهمیت وزارت علوم بر کسی پوشیده نیست و این وزارت خانه نباید محل تسویه حساب سیاسیون افراط گر شود، تا آن ها از طریق این وزارت خانه به منافع حزبی خود که در این چند سال اخیر در راستای منافع استکبار جهانی است دست پیدا کنند.

انتهای پیام/41

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. محمد
     | 2014/11/13 - 11:39
    پاسخ
    +2
    -1

    ممنون از اظهار نظر شجاعانه امام جمعه محترم خشکبیجار، واقعا یکی باید به اینا حالی کنه که عناصر فتنه گری که ابراز پشیمانی نکردند جایی تو این نظام ندارند.
    آقای روحانی مواظب باش! انسان عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشه. رئیس جمهور محترم فاصله سقوط و هبوط خیلی ناچیزه، مردم دارن عملکرد شما رو قضاوت می کنن، پس کاری نکنید پس از پایان این چهار سال، چیزی جز پشیمانی برای شما و دوستانتون باقی بمونه.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads