کد خبر: 64797 - تاریخ: سه‌شنبه، 11 نوامبر 2014 - 11:10

آیا مشاور رئیس جمهور، راه رزم‌آرا را می‌پیماید؟

ترکان: ما بجز آبگوشت بزباش و قورمه‌سبزی در هیچ تکنولوژی برتری نداریم!

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری ایران اخیرا در سخنانی تعجب برانگیز که یادآور جملات روشنفکران دوره طاغوت است اظهار داشت: بگذارید با خود روراست باشیم ما به جز پخت آبگوشت بزباش و قورمه سبزی در هیچ تکنولوژی صنعتی نسبت به جهان برتری نداریم.

به گزارش خوبان، اکبر ترکان روز گذشته در نشست تخصصی صنعت خودرو با بیان این که اگر قرار باشد به دنبال بازار بدون تعرفه در صنعت خودرو باشیم باید امکان رقابت را با محصولات سایر کشورها داشته باشیم افزود: بدون تعارف بگویم آیا در فناوری الکترونیک و یا برق و یا صنایع دیگر امکان رقابت را با محصولات کشورهای دیگر داریم.

ترکان خطاب به حاضرین این نشست تخصصی با کنایه گفت: بگذارید با خود روراست باشیم ما به جز پخت آبگوشت بزباش و قورمه سبزی در هیچ تکنولوژی صنعتی نسبت به جهان برتری نداریم.

وی اضافه کرد: باید صنعت خودرو را مورد حمایت قرار دهیم و اشتباهات گذشته را برطرف کنیم. به اعتقاد بنده بدون تعرفه امکان رقابت نخواهیم داشت پس نباید از روی عصبانیت اظهارنظرهایی برای این صنعت مطرح شود.

گفتنی است؛ سخنان مهندس ترکان یادآور جملات روشنفکران دوره طاغوت است از جمله حسن تقی زداه که گفته بود: “ما باید از فرق سر تا نوک انگشتان پا فرنگی شویم” یا رزم آرا (نخست وزیر وقت) که اظهار داشته بود: “ایرانی ها بدون کمک غرب یک لولهنگ (آفتابه) نمی توانند بسازند”.

منبع: تسنیم و جهان نیوز

انتهای پیام/309

 

 

 

اخبار مرتبط:

مشاور ارشد رئیس‌جمهور بار دیگر به مجلس توهین کرد

ترکان: شخصا حاضر به مناظره با احمدی‌نژاد هستم


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads