کد خبر: 64644 - تاریخ: یکشنبه، 9 نوامبر 2014 - 00:52

بخشدار سابق لشت نشاء:

خدمت در نظام اسلامی افتخار است/ باید روح امید و امیدواری را در دل مردم زنده کرد

موثقی با بیان این که همه ما سرباز نظام هستیم و تلاش ما باید حفظ نظام اسلامی باشد اظهار داشت: ما میراث دار شهدا هستیم و امروز از سفره شهدا ارتزاق می کنیم.

به گزارش خوبان: محمد موثقی بخشدار اسبق لشت نشاء در مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید لشت نشا، با بیان این که همزمان با شروع به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا در فروردین ماه سال 92 شروع به کار کردم گفت: در این مدت مردم لشت نشاء را مردمی با فرهنگ و با محبت دیدم . مردمی که پیگیر حل مشکلات بودند.

وی ضمن تشکر از حمایت های فرماندار رشت و نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از امام جمعه محترم، اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهردارعزیز و دهیاران محترم ، فرمانده نیروی انتظامی، فرهنگیان محترم و همه و همه تقدیر و تشکر می کنم.

موثقی در بخش دیگری از سخنان خود خدمت در نظام اسلامی را یک افتخار توصیف کرد و گفت: امروز این مسئولیت دست ماست و فردا دست شخص دیگری است. بنابراین لحظات را قدر بدانیم چون همه در معرض امتحان هستیم.

بخشدار سابق لشت نشاء ادامه داد: از ابتدای خرداد ماه که گمانه زنی برای جابه جایی ها شروع شد، خود را آماده این موضوع نموده بودم.

وی با بیان این که همه ما سرباز نظام هستیم و تلاش ما باید حفظ نظام اسلامی باشد اظهار داشت: ما میراث دار شهدا هستیم و امروز از سفره شهدا ارتزاق می کنیم. باید همه مراقب باشیم و روح امید و امیدواری را در دل مردم زنده کنیم. البته مشکلات هست اما باید تلاش نماییم تا این مشکلات کمتر شود.

موثقی با اشاره به تلاش های دولت امید برای برطرف نمودن مشکلات مردم گفت: همه ما وظیفه داریم به دولت کمک کنیم. چرا که کمک به دولت، کمک به نظام است.

بخشدار سابق لشت نشاء در ادامه با اشاره به فعالیت های عمرانی صورت گرفته در بخش در سال جاری گفت: 6 میلیارد و 200 میلیون تومان در سال جاری در بخش عمرانی هزینه شده است و گام های خوبی در زمینه های فرهنگی، رفاهی و کشاورزی برداشته شده است.

وی افزود: اگر تلاشی بوده ماحصل دعای خانواده معظم شهدا و خون شهدا بوده است.

موثقی یادآور شد: تلاش نمودم تا در این مدت فضای دوستی همراه با مودت و محبت در بخش فراهم کنم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای بخشدار جدید لشت نشاء گفت: این جابه جایی ها طبیعی است.

موثقی در پایان ضمن طلب حلالیت گفت: از این که نتوانستم آن طور که باید در خدمت شما باشم از شما عذرخواهی می کنم و حلالیت می طلبم. انشاالله از این امتحان الهی سربلند بیرون بیاییم.

بخشدار سابق لشت نشاء سخنان خود را با این بیت به پایان رسانند: خدایا چنان کن سرانجام کار/ تو خشنود باشی و ما رستگار

 

انتهای پیام/21

 

 

اخبار مرتبط:

بخشدار جدید لشت نشاء معارفه شد+ گزارش تصویری مراسم

بخشدار سابق خشکبیجار عهده دار بخشداری لشت نشاء شد

دعای خیر مردم لشت نشاء پشت سر موثقی است/ باید از ظرفیت لشت نشاء در جهت رفاه مردم استفاده کرد

در اتاق بخشدار لشت نشاء به روی همه باز است

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads