کد خبر: 64481 - تاریخ: جمعه، 7 نوامبر 2014 - 12:45

سرمربی ملوان:

ملوان قطعا در لیگ برتر می ماند/ برای خروج تیم از سقوط ذره ای تردید ندارم

سرمربی تیم ملوان در نشست خبری قبل از دیدار با تیم ذوب آهن اصفهان گفت : به بازیکنان جوان میدان می دهم .

به گزارش خوبان: استیون موسیلوویچ عصر پنجشنبه در این نشست اظهار کرد : آکادمی فوتبال ملوان پشتوانه خوبی برای تیم است و تاکنون پنج بازیکن تیم امید را برای بزرگسال آورده ایم .

وی افزود: علاقمندم بازی های رده های مختلف را ببینم و بازیکنان مستعد را پیدا کنم ، هرکسی نیز هرجا بازیکن مستعد می شناسد معرفی کند و رسانه ها هم کمک کنند البته ممکن است استفاده از آنها در بلند مدت صورت بگیرد.

موسیلوویچ خاطرنشان کرد : برای خروج تیم از سقوط ذره ای تردید ندارم و این اتفاق خوب قطعا خواهد افتاد و ملوان در لیگ برتر می ماند.

سرمربی ملوان وقفه 50 روزه تعطیلات لیگ را فرصت خوبی برای بازسازی تیم دانست و گفت : این موقعیت خوبی برای آماده کردن خودمان است و تحت هر شرایطی تمرین خواهیم کرد .

وی افزود: ساعت و تعداد جلسات تمرین را به باشگاه ارائه داده ام و در صورت مساعدت باشگاه، آماده انجام تمرینات وهمچنین بازی های تدارکاتی هستیم.

موسیلوویچ متذکر شد: هدفم برای هر بازی برد و گرفتن هر سه امتیاز بازی است و اگر بازیکنان با همان جدیتی که در تمرینات نشان می دهند، در زمین بازی کنند خیالم از کسب هر سه امتیاز بازی راحت است .

سرمربی ملوان در مورد نقش هواداران در موفقیت تیم گفت : هواداران ملوان مشهور عام و خاص هستند و در بازی با نفت تهران هم تماشاچیان بودند که بعد از دقیقه 90 موجب توانایی ما در زدن گل شدند .

موسیلوویچ تصریح کرد: هواداران کارشان را خوب بلدند و در زمان مناسب بهترین واکنش را نشان می دهند و فردا هم منتظر حضور پرشمار تماشاچیان و حمایت هواداران هستیم .

سرمربی تیم فوتبال ملوان در خاتمه گفت : وظیفه ما باز گرداندن اعتماد به نفس و باور به بازیکنان است که بعد از مدتها که برد نداشتند، بازی را ببرند .

تیم ملوان بندر انزلی عصر جمعه در چهاردهمین هفته رقابت های لیگ برتر جام خلیج فارس میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است .

این دیدار عصر امروز و در ورزشگاه تختی بندر انزلی به قضاوت ‘بابک وسیله بر’ انجام خواهد شد.

تیم ملوان هم اکنون با احتساب 9 امتیاز از 13 بازی انجام شده، در مکان انتهایی جدول شانزده تیمی مسابقات قرار دارد.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads