کد خبر: 64350 - تاریخ: چهارشنبه، 5 نوامبر 2014 - 13:58

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

بسته شدن محور پونل ‌ـ خلخال بر اثر بارش سنگین برف

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: محور پونل ‌ـ‌ خلخال به دلیل بارش شدید برف در حوزه استحفاظی خلخال از سوی راهدارخانه این شهرستان مسدود اعلام شد.

به گزارش خوبان، شعبان‌علی خاوری ظهر امروز در جریان بازدید از محورهای این شهرستان اظهار کرد: محور پونل ‌ـ‌ خلخال به دلیل بارش برف شدید در حوزه استحفاظی خلخال از سوی راهدارخانه این شهرستان مسدود اعلام شده است.

 

برف

 

وی با بیان اینکه در گردنه کوهین نیز بارش برف و باد گزارش شده است، افزود: اکنون ارتفاع برف در مناطق کوهستانی اسالم به خلخال یک متر است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان تصریح کرد: ارتفاع برف در حشمت‌آباد رودبار، دیلمان، پونل هیرو آباد رضوانشهر، بلوردکان خصیل‌دشت املش بین 30 تا 40 سانتی‌متر گزارش شده است.

وی یادآور شد: ارتفاع برف در محور کوهستانی آبی‌نام سیاهکل به 60 سانتی‌متر می‌رسد و ارتفاع برف در دیگر مناطق استان بین 10 تا 15 سانتی‌متر گزارش شده است.

به گفته خاوری، اکنون تمام راه‌های استان باز و با توجه به حجم زیاد بارش برف، تردد در نقاط صعب‌العبور با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی از رانندگان خواست تا خودروهای خود را به سوخت کافی، وسایل گرمازا و زنجیر چرخ مجهز کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/125


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads