کد خبر: 64004 - تاریخ: شنبه، 1 نوامبر 2014 - 15:11

فرماندار شهرستان رودسر :

تمام مطالب گفته شده در موضوع کنسرت گروه سپهر در روزنامه شرق کذب است

بعضی از رسانه ها با ایفای نقش حمایت از دولت ،برای کسب منافع خود بر دولت فشار وارد می کنند.

به گزارش خوبان به نقل از رصد رودسر، امیر جانبازی رودسری فرماندار رودسر، در خصوص مصاحبه سرپرست و خواننده گروه سپهر در روزنامه شرق گفت: واقعیت ها درباره موضوع منعکس نشده است و رسالت خبرنگاری نشر واقعیت ها و مصاحبه با دو طرف موضوع است.

فرماندار شهرستان رودسر با تاکید براینکه مصاحبه انجام شده فقط برای ایجاد جو نامطلوب در شهرستان انجام شده افزود: در چند ماه اخیر ۱۰ کنسرت سنتی و پاپ در شهرستان اجرا شده که این نشان دهنده فضای مطلوب برای فعالیت های فرهنگی در شهرستان است.

وی در ادامه گفت: طی نامه ای به اداره ارشاد شهرستان رودسر درخواست استعلام از افراد گروه موسیقی فوق را خواستیم که به روال تمام استعلام ها انجام شد و به دلیل عدم تایید خواننده گروه درمراجع استعلامی، طی نامه ای به ارشاد عدم رای مثبت استعلام سرپرست گروه به ارشاد شهرستان مکاتبه شد.

فرماندار شهرستان رودسر اضافه کرد : در کجایی ایران یک هفته مانده به ماه محرم که تمام ایران در سوگ سید سالار شهیدان در حزن هستند کنسرت اجرا می شود، بنده حتی عین این مطلب را از طرف مدیر کل ارشاد استان گیلان و از طریق معاونت عمرانی فرمانداری شنیده ام.

جانبازی افزود: چند روز قبل از درخواست اجرای گروه سپهر در شهرستان رودسر درخواست استعلام گروه دیگری از فرمانداری شد، که جواب استعلام مثبت بود ولی خود ارشاد با اجرای آن گروه موافقت نکرد و این نشان دهنده استقلال ارشاد در دادن مجوز برای اجرای کنسرت ها می باشد.

وی با تاکید بر اینکه بهتر است قبل از صدور مجوز کنسرت، استعلام گرفته شود گفت: حتی مطلب اشاره شده در مورد عدم اجازه فرمانداری برای نصب عذر خواهی گروه در شهر را دروغ محض می دانم.

فرماندار شهرستان رودسر اظهار کرد:در بخشی دیگر از مقاله نوشته شده در روزنامه شرق شورای تامین شهرستان رودسر را به عنوان یکی دیگر از مقصران عدم برگزاری کنسرت معرفی شده که اصلا این موضوع در شورای تامین مطرح نشده است.

گفتنی است؛ کنسرت گروه موسیقی “سپهر” قرار بود در روزهای ۲۷ و ۲۸ مهر ماه در شهرستان رودسر برگزار شود.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads