کد خبر: 63819 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 اکتبر 2014 - 19:01

عضو شورای شهر مدعی شد:

عضویت در شورا شغل محسوب نمی شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تکذیب استعفایش از ریاست هیئت کاراته گیلان، گفت: با حمایت ورزشکاران وارد عرصه مدیریت ورزشی شدم و اهل استعفا دادن نیستم.

به گزارش خوبان: امیر حسین علوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ورود من به هیئت کاراته بسیار غیرمنتظره بود، اظهار کرد: با اینکه از سایر هیئت‌های ورزشی رزمی و غیر رزمی درخواست همکاری داشتم با دعوت برخی از دوستان کاراته کار استان از جمله مسعود رهنما با 17 رای از 18رأی مجمع وارد هیئت کاراته استان شدم.

وی با اشاره به تلاش‌های رئیس سابق هیئت کاراته استان گیلان گفت: قبل از ورود به هیئت کاراته رضایت اصغریان رئیس سابق هیئت کاراته استان از شروطی بود که برای تصدی ریاست هیئت کاراته اعلام کرده بودم که در صورت راضی بودن وی حاضرم وارد این ورزش شده و به این ورزش خدمت کنم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت به برخی از انحصار طلبی‌ها در ورزش کاراته گیلان اشاره و افزود: انحصار طلبی در هر جایگاه و مکانی آفت تلقی می‌شود و در ورزش به دلیل بعد فرهنگی گسترده ای که ایجاد می کند این انحصار طلبی مخرب تر خواهد بود.

وی درباره شایعات اخیر درباره استعفایش گفت: بنده اهل استعفا نیستم و اعتقادی هم به استعفا ندارم چون هر جایی که ورود می‌کنم قبل آن ارزیابی می‌کنم و سپس برای وارد شدن به آن عرصه تصمیم می‌گیرم.

رئیس سابق هیئت کاراته گیلان، گفت: امروز هم کاراته از دلبستگی های من است و اگر باشم و چه نباشم این دلبستگی قطع نمی‌شود و  دوستی‌ها در این هیئت فضایی را ایجاد کرده که کنار داوران، مربیان و ورزشکاران این رشته ورزشی خواهم بود چه مسئولیتی در این ورزش داشته باشم چه نداشته باشم.

وی با بیان اینکه عضویت در شورای اسلامی شهر و ریاست هیئت‌های ورزشی شغل محسوب نمی شود، گفت: امروز مسئولان زیادی در سراسر کشور در هیئت‌های ورزشی فعالیت می‌کنند که برخی موفق و برخی نیز ناموفق بوده‌اند.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads