کد خبر: 63809 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 اکتبر 2014 - 19:43

در فینال جام شوراهای ورزشی و دهیاری های رشت؛

نمایندگان خمام و لشت نشاء به مصاف یکدیگر می روند

نخستین دوره جام شوراهای ورزشی و دهیاری ها با نام « یادواره شهدای شهرستان رشت» در رشت برگزار شد.

به گزارش خوبان: نخستین دوره جام شوراهای ورزشی و دهیاری ها با نام « یادواره شهدای شهرستان رشت» در رشت برگزار شد.

ایمان سهیلی مسئول هیئت روستایی عشایری شهرستان رشت در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر گفت: بخش های شهرستان رشت یک دوره مسابقه با حضور تیم های فوتبال دهیاری های خود برگزار نمودند و قهرمان هر بخش به دور پایانی جام شوراهای ورزشی و دهیاری ها راه یافت.

وی افزود: شش تیم راه یافته به مرحله پایانی در دو گروه سه تیمی در روستای بیجارکنار رشت به مصاف هم رفتند. در ادامه دو تیم اول هر گروه به صورت ضربدری با هم بازی کردند و درانتها دو تیم به دیدار پایانی راه یافتند.

سهیلی در خصوص عدم حضور تیم خشکبیجار در این رقابت ها گفت: تیم خشکبیجار قصد داشت به جای انجام بازی های دور نخست، یک تیم را به عنوان نماینده بخش معرفی نماید که به این دلیل از رقابت ها کنار گذاشته شد و به جای آن تیم میزبان یعنی تیم بیجارکنار در دور پایانی شرکت نمود.

وی ادامه داد: بازی پایانی این رقابت ها از ساعت 14 عصر فردا (جمعه) در زمین چمن ورزشگاه عضدی رشت بین تیم های شهید فانی خمام و شهدای لشت نشاء برگزار می گردد.

سهیلی از انتخاب بازیکن اخلاق و فنی در این رقابت ها خبر داد و تصریح کرد: در صددیم تا در آینده مسابقات والیبال و گل کوچیک نیز در قالب این مسابقات برگزار شود.

 

انتهای پیام/86


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads