کد خبر: 63525 - تاریخ: دوشنبه، 27 اکتبر 2014 - 10:52

عضو شورای اسلامی شهر رشت خبر داد:

انتخاب شهردار رشت از بین دو عضو شورای شهر

واثق‌کارگرنیا با اشاره به اعلام آمادگی دو تن از اعضای شورای شهر رشت به عنوان کاندیدای شهردار شدن گفت: دو نفر عضو شورای اسلامی شهر رشت در مدت یک سال حضور خود در شورای اسلامی با وضعیت فعلی شهر رشت آشنایی کامل دارند و ارتباطات خوبی با مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط برقرار کرده‌اند.

به گزارش خوبان، محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به وضعیت انتخاب شهردار این شهر اظهار کرد: از 15 نفر عضو شورای شهر رشت دو نفر کاندیدای شهردار شدن هستند.

وی افزود: نظر اغلب اعضای شورا این است که شهردار رشت از بین این دو نفر عضو شورا که تمایل به شهردار شدن دارند انتخاب شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت درباره دلیل تمایل اعضا به انتخاب یکی از دو نفر مذکور گفت: دو نفر عضو شورای اسلامی شهر رشت در مدت یک سال حضور خود در شورای اسلامی با وضعیت فعلی شهر رشت آشنایی کامل دارند و ارتباطات خوبی با مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط برقرار کرده‌اند.

وی ادامه داد: این افراد با آرای مردمی به عنوان اعضای شورای اسلامی رشت انتخاب شده‌اند و از پشتوانه مردمی نیز برخوردار هستند.

واثق‌کارگرنیا با اشاره به اینکه شهردار رشت باید فردی توانمند و آشنا به امور باشد، تصریح کرد: شهردار باید فردی توانمند، صادق و با تجربه و تحصیلات مرتبط باشد.

وی با بیان اینکه برای انتخاب شهردار یک فرصت سه ماهه داریم، خاطرنشان کرد: فرصت انتخاب شهردار می‌تواند تا 6 ماه نیز ادامه یابد اما با توجه به مشکلات فعلی و بحران مالی شهرداری در تلاش هستیم تا هرچه سریع‌تر فردی توانمند را برای تصدی شهردار رشت انتخاب کنیم.

نماینده مردم رشت در شورای این شهر، در پاسخ به سئوال فارس مبنی بر اینکه آیا فرد سومی از شورای شهر رشت خود را برای شهردار شدن کاندیدا کرده است، افزود: نفر سوم عنوان کرد که تمایلی برای شهردار شدن ندارد بنابراین همان دو نفر خود را کاندیدا کرده‌اند.

وی استیضاح شهردار 10 ماهه رشت را یک اقدام صحیح دانست و درباره همگرایی خود با مخالفان شهردار سابق، متذکر شد: هدف بنده در همگرایی با دیگر اعضای شورا به منظور استیضاح «خلیلی» به دلیل عدم برنامه‌ریزی و ضعف عملکرد وی بود.

واثق‌کارگرنیا افزود: خلیلی در صحن علنی شورای اسلامی شهر رشت اعلام کرده بود که در مدت 9 ماه طرح ممیزی در شهر رشت را به اتمام می‌رساند و از آن به عنوان یک درآمد پایدار برای شهر رشت استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: پس از گذشت سه ماه از اجرای ممیزی اعلام شد که 20 هزار ممیزی در شهر رشت انجام شده و اتمام طرح ممیزی مدت زمان بیشتری می‌طلبد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه خلیلی بیشتر به دنبال انجام کارهای تبلیغاتی بود، خاطرنشان کرد: شهردار سابق از مشکلات اصلی شهر رشت فاصله گرفته بود.

وی یادآور شد: اعضای شورا پس از بررسی‌های فراوان به این نتیجه رسیدند که خلیلی باید برکنار شود و با وجود تمام فشارهایی که از جانب مسئولان مختلف به تصمیم شورا وارد آمد در نهایت شهردار رشت برکنار شد.

انتهای پیام/15


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. بینتده
     | 2014/10/28 - 00:52
    پاسخ

    من متوجه نمیشم! چرا اسم اون دو نفر رو عنوان نکردین?!!چه ایرادی داره?! چرا خبرها اینطوریه!

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads