کد خبر: 6322 - تاریخ: جمعه، 31 آگوست 2012 - 13:07

تاثیر اجلاس سران غیرمتعهدها بر طلاق ،فوتبال و تکدی گری در تهران!!

افراد دیگری نیز که همزمان با برگزاری این اجلاس با محدودیت‌های شدیدی روبرو شده‌اند، دست‌فروشان و متکدیان فعال در سطح شهر تهران هستند.

به گزارش خوبان به نقل ازجام؛ برگزاری موفق و کم نظیر اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران، رسانه های وابسته به دولت های غربی و ضدانقلاب را آن چنان آشفته کرده که به گونه ای کاملا غیر عادی دست به اقداماتی عجیب می زنند.

درهمین راستا سایت خبری دویچه وله وابسته به دولت آلمان در گزارشی از وضعیت تهران در آستانه برگزاری این اجلاس بسیار مهم، به سوگواری برای وضعیت کسب درآمد متکدیان در تهران، که با برگزاری این اجلاس دچار کساد شده است، پرداخت و نوشت: «افراد دیگری نیز که همزمان با برگزاری این اجلاس با محدودیت‌های شدیدی روبرو شده‌اند، دست‌فروشان و متکدیان فعال در سطح شهر تهران هستند. مسئولان دولتی می‌گویند که جمع‌آوری متکدیان از معابر اصلی تهران انجام شده و دیگر مناطق نیز به تدریج “پاکسازی” می‌شوند.این نوع “پاکسازی” به باور منتقدان مقطعی بوده و درمانی برای این معضل اجتماعی محسوب نمی‌شود. در مورد نحوه‌ی نگهداری و رسیدگی به این افراد در طول زمان برگزاری اجلاس نیز نگرانی‌هایی وجود دارد.»

البته نگرانی های دویچه وله به همین جا ختم نشد و این سایت آلمانی برای کسانی که در 5 روز سفر سران جنبش غیر متعهدها قصد طلاق دارند نیز اشک ماتم ریخت و به نقل از یک روزنامه داخلی نوشت: «همزمان با تعطیلی ادارات دولتی از تاریخ هفتم تا یازدهم شهریور، دفاتر ثبت رسمی نیز تعطیل خواهد بود. بدین صورت در این ۵ روز امکان ثبت طلاق و ازدواج نیز وجود نخواهد داشت.»!

این سایت همچنین از اینکه تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به اهواز احتمالا به جای هواپیما از قطار استفاده کند ابراز نگرانی کرده و نوشت: «لیگ دسته برتر فوتبال ایران نیز از برگزاری جلسه سران جنبش عدم تعهد تاثیر پذیرفته است. تیم فوتبال پرسپولیس تهران که برای مصاف با تیم فولاد خوزستان باید به شهر اهواز سفر کند برای تهیه بلیط هواپیما با مشکلاتی روبرو شده است.

بامداد سه‌شنبه هفتم شهریور (۲۸ اوت) مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با عادل فردوسی‌‌پور مجری برنامه ورزشی ۹۰ در پاسخ به سوالی در مورد مشکل نحوه‌ی سفر این تیم به اهواز گفت ممکن است این مشکل حل شود و این تیم بتواند با هواپیما به اهواز برود. در غیر این صورت تیم سرخ‌پوش تهرانی مجبور خواهد بود از قطار برای سفر به اهواز استفاده کند.»

گفتنی است عصبانیت زاید الوصف رسانه های غربی و ضدانقلاب از برگزاری اجلاس 120 کشور جهان در پایتخت کشورمان کاملا طبیعی و قابل درک است، چراکه این رسانه های وابسته که از تحریم های اعمال شده علیه کشورمان سرمست شده بودند و با دلخوشی دادن به خود تلاش می کردند چنین وانمود کنند که ایران کاملا منزوی شده است و در مقابل تمام دنیا قرار گرفته است، حال با استقبال کم نظیر و سطح بالای روسای کشورهای جهان،تمام تلاش ها و تبلیغاتشان نقش بر آب شده است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads