کد خبر: 63134 - تاریخ: چهارشنبه، 22 اکتبر 2014 - 23:03

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران/

فرار ملوان از شکست با گل دقایق پایانی

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و نفت تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خوبان به نقل از تسنیم، در هفته دوازدهم از چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس از ساعت 15 و 15 دقیقه بعد از ظهر امروز تیم فوتبال ملوان بندرانزلی میزبان نفت تهران بود.

قرار بود تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی میزبان نفت تهران باشد که سکوهای استادیوم تختی به دلیل تخلف تماشاگران این تیم در بازی‌های قبلی محروم از حضور هواداران باشد که با هماهنگی مسئولان این باشگاه این محرومیت تعلیق شد و هواداران برای تشویق قوهای سپید به استادیوم انزلی آمده‌اند.

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و نفت تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با تک گل غلامرضا رضایی در دقیقه 87 برای نفت و سعید یوسف‌زاده در دقیقه 5+90 برای ملوان با تساوی به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار 5 دقیقه وقت اضافی داشت و یک دقیقه سکوت به پاس گرامیداشت ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی(ره) در ورزشگاه تختی انزلی برقرار شد.

دوربین‌های خبرنگاران و عکاسان به صورت دقیق بازرسی شد تا از ورود دوربین‌های با قابلیت فیلم‌برداری به ورزشگاه‌ها انزلی جلوگیری شود.

علی کریمی مربی تیم فوتبال ایران نیز در ورزشگاه حضور دارد.

سنگربان تیم نفت تهران بیرون از محوطه جریمه توپ را با دستان خود مهار کرد که داور آن را خطای هَند ندانست و سبب اعتراض هواداران ملوان شد.

دو تیم ملوان و نفت تهران 8 بار در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر بازی کرده‌اند که نتایج این دیدارها برای ملوان یک پیروزی، سه تساوی و چهار شکست بوده است.

ملوان پس از راه‌آهن و نفت مسجد سلیمان ضعیف‌ترین تیم در بازی‌های خانگی بوده. در مقابل، نفت تهران با کسب 9 امتیاز از 5 بازی بهترین تیم در بازی‌های خارج از خانه بوده است.

این دیدار نخستین تجربه لیگ برتری استیون مویسیلوویچ و مجید صالح به عنوان سرمربی و مربی ملوان روی نیمکت این تیم است.

ترکیب ملوان انزلی:

ایمان صادقی، محمدحسین کنعانی، سید احمد آهی، عزت‌الله پورقاز، ابوالحسن جعفری، مهیار زحمتکش، سعید یوسف‌زاده، عزیز معبودی، مازیار زارع، مهرداد اولادی، محسن یوسفی

ترکیب نفت تهران:

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، پادوانی، محمدعلی حاج محمدی، وحید حمدی‌نژاد، علی عزت کرامت، سیامک کورشی، دیوید، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی و حسین ابراهیمی

انتهای پیام/88


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads