کد خبر: 63097 - تاریخ: چهارشنبه، 22 اکتبر 2014 - 18:28

جدیدترین توطئه علیه امنیت ملی؛

فرمان اجرای اسیدپاشی در سایر شهرها توسط رسانه‌های زنجیره‌ای+اسناد

طی یکی دو روز گذشته رسانه های زنجیره ای در اقدامی هماهنگ، مسیری را در پیش گرفته اند که به اسیدپاشان خط می دهد اقدامات شنیع خود را در سطح کشور گسترش دهند. در این پروژه آن ها از روش خبر معکوس استفاده کرده اند و ترس از فراگیر شدن اسیدپاشی ها در سایر شهرهای کشور را به عنوان تیتر اخبار خود قرار داده اند.

به گزارش خوبان، ماجرا از آنجا شروع شد که طی ماه گذشته 2نفر از بانوان اصفهانی در روزهای مختلفی از سوی موتور سواری مورد حمله قرار گرفته و اسید روی صورت آنها پاشیده شد.

به خاطر اطلاع‌رسانی ضعیفی که در خصوص این اتفاق صورت گرفت برخی از رسانه‌های زنجیره ای در داخل و سایت های خبری، هم صدا با رسانه‌های بیگانه این موضوع را به جریان امر به معروف گره زدند و بدون هیچ دلیلی اعلام کردند این کار از سوی آمران به معروف برای مقابله با بی حجابی صورت گرفته است.

رسانه های زنجیره ای که در طول یکسال گذشته و بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم، برای اعمال فشار به جریان ها و بخش های مختلف جامعه به یک هماهنگی در تولید اخبار خود رسیدند و  در این مسیر هر روز با سوژه ای جدید، اقدام به فرافکنی در خصوص مسائل مخلتف جامعه می کنند. حالا در جدیدترین اقدام گویا این جریان قصد دارد پروژه ای بر علیه امنیت ملی راه اندازی کند. از همین رو طی یکی دو روز گذشته این رسانه ها در اقدامی هماهنگ، مسیری را در پیش گرفته اند که به اسیدپاشان خط می دهد اقدامات شنیع خود را در سطح کشور گسترش دهند. البته رسانه های اصلاح طلب در این پروژه از روش خبر معکوس نیز استفاده کرده اند و ترس از فراگیر شدن اسیدپاشی ها در سایر شهرهای کشور را به عنوان تیتر اخبار خود قرار داده اند. این در حالی است که با نگاهی به گذشته این رسانه های زنجیره ای می توان به این نکته دست یافت که این جریان در چنین مواقعی بیشتر قصد خط دهی به جریان اغتشاش گر و ضد امنیتی داشته و دارد. حالا نیز با استفاده از جملات این چنین قصد دارند به اسید پاش ها این خط را بدهند که با فراگیر کردن اسیدپاشی در سایر شهرها می توان پروژه تخریب نیروهای نظام و خط انقلاب را فراهم ساخت.

 

فرمان اسید پاشی از سوی رسانه های زنجیره ای 1

 

این تحرکات ضد امنیتی رسانه های زنجیره ای البته به همین جا ختم نشد و با ماجرای امر به معروف و نهی از منکر را نیز که این روزها در دستور کار مجلس برای تصویب قرار دارد را هم تحت الشعاع قرار دادند. به طوری که یکی از روزنامه های اصلاح طلب صبح امروز بار دیگر ماجرای اسید پاشی های اصفهان را به مسئله امر به معروف و نیروهای انقلابی ربط داد. این در شرایطی است که دادستان کل کشور از تلاش ضد انقلاب برای ربط دادن اسید پاشی های اصفهان با موضوع امر به معروف خبر داده است.

البته در این باره لازم به ذکر است که جریان انقلابی و متعهد کشور قصد ندارد که ماجرای اسیدپاشی ها را گردن گروه یا جریان خاصی بیندازد. اما از یک سو تجربه حوادث این چنین و از سوی دیگر رفتار این روزهای رسانه های زنجیره ای در خصوص خط دهی به اسید پاشان، نشان می دهد که جریان ضد انقلاب دستی در جریان اسیدپاشی ها دارد که این چنین به تکاپو افتاده است.

این اقدامات در شرایطی است که دیگر دست ضد انقلاب از یک سو و  رسانه های زنجیره ای از سوی دیگر برای مردم و مسئولان کشور رو شده و این اقدامات ضد امنیتی و استفاده از روش های معکوس برای پیشبرد اهداف برای افکار عمومی جامعه به مسئله ای عادی تبدیل شده است.

 

شرح ماجرا…

اولین بار خبرگزاری دولتی ایسنا این فرضیه را مطرح کرد و در این راستا روزنامه های زنجیره‌ای این موضوع را به شدت بال و پر دادند تا ماهی مورد نظر خود را از این آب گل آلود بگیرند.

 

فرمان اسید پاشی از سوی رسانه های زنجیره ای 2

 

در ادامه این جریان مسئولان استان اصفهان اعلام کردند که فرضیه خصومت شخصی در این میان محتمل تر است و نباید بدون دلیل این موضوع را به مسائل دیگر مرتبط کرد.

 

طرح غیر اخلاقی رسانه‌های زنجیره ای

 

در حالی که رسانه‌های زنجیره‌ای هم صدا با اپوزیسیون در خارج از کشور و حتی بیشتر از رسانه‌های معاند به جزئیاتی دروغین از ماجرای اسید پاشی می پرداختند و این موضوع را یک اقدام زنجیره‌ای می خواندند، احمد سالک نماینده مردم اصفهان نیز با بیان اینکه در میان قربانیان اسید پاشی اصفهان یک خانم محجبه چادری وجود داشته است، گفت: این خانم با پوشش کامل در ماشین نشسته بوده است و با توجه به این موضوع  به هیچ عنوان نمی توان گفت انگیزه اسیدپاش مبارزه با بد حجابی بوده است.

 

فرمان اسید پاشی از سوی رسانه های زنجیره ای 3

 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: به نظر می رسد که توطئه ای پشت پرده این سوء قصدها قرار دارد که اصلی ترین انگیزه آن از بین بردن احساس امنیت و آرامش در اصفهان می باشد.

سردار آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان هم گفته که با توجه به همکاری خوب مردم که در این زمینه وجود داشته است و ان شاءالله ادامه هم داشته باشد به مردم قول می دهیم به زودی فرد اسید پاش دستگیر و به مردم معرفی خواهد شد.

وی افزوده درخواستی که از مردم خوب و متدین اصفهان داریم آن است که به شایعات توجهی نکنند.

در ادامه این ماجرا در حالی که به خاطر پیگیری نقشه‌های معاندین برای خراب کردن جلوه امر به معروف و نهی از منکر در کشور، رعب و وحشتی میان مردم به راه افتاده است، روز گذشته قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی گفت: در موضوع اسیدپاشی در استان اصفهان ۴ نفر دستگیر شدند و هم‌اکنون هیچ نگرانی در سطح استان وجود ندارد.

وی بیان داشت: این اتفاقات به صورت جنون‌آمیز اتفاق افتاده است و نسبت به آن برخورد جدی خواهد شد.
میرباقری درباره طرح آمران به معروف نیز اظهار داشت: قوانین بالادستی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد و برای فعالیت در این زمینه به قانون جدیدی نیاز نداریم و تمام لوایح آن انجام شده است.
آتش اسید پاشی که در رسانه‌های زنجیره‌ای همچنان روشن است
با اعلام این موضوع انتظار می‌رفت رسانه‌های زنجیره ای دست از اقدامات خود علیه امنیت ملی برداشته و دیگر به این موضوع نپردازند؛ اما در اقدامی غیر اخلاقی، روزنامه زنجیره ای شرق در مطلبی نادرست اعلام کرد: «فرضیه اسید پاشی‌ها تأیید شد» و در این راستا دوباره به بحران اسیدپاشی در کشور دامن زد.
فرمان اسید پاشی از سوی رسانه های زنجیره ای 4
از طرف دیگر روزنامه اعتماد طی مطلبی نوشت: با نوشتن قانون نمی توان مردم را به امر به معروف و نهی از منکر وادار کرد؛ رو در رو قرار دادن مردم در موارد اختلافی، عوارض ناخوشایندی مانند نزاع، قتل، اسیدپاشی و … را به دنبال دارد.
بقیه روزنامه های زنجیره‌ای هم به فراخور خود به این موضوع پرداخته اند و اعلام کردند اسید پاشی در اصفهان، بحرانی برای کل کشور محسوب می شود.
به کار بردن عباراتی نظیر اسید پاشی زنجیره‌ای و کشوری شدن اسیدپاشی، در واقع تشویق کردن تمامی ارازل و اوباش کشور به این اقدام است که این امر کاملا با امنیت ملی در تضاد است.
بحرانی که این رسانه‌ها که پیش از این نیز خط فکری مشترکشان مشخص شده بود، برای کشور درست کردند، دقیقا اقدامی خلاف امنیت ملی است و کشور را با چالش بزرگی مواجه ساخت.
از طرف دیگر پدیده امر به معروف و نهی از منکر در حاشیه این بحران بسیار سبک شمرده شد و گناهی که توسط ارازل و اوباش و آلت‌های دست رسانه‌های غربی انجام شد، به گردن فرزندان حزب الله انداخته شد.
فرمان اسید پاشی از سوی رسانه های زنجیره ای 5
همانطور که از قبل هم پیش بینی می‌شد جریان مخالف با امر به معروف در کشور با تلاش گسترده خود و زنجیره ای نشان دادن این اتفاقات سعی کردند تا جلوی این فریضه الهی را بگیرند که در این راستا برخی از رسانه ها و تمام روزنامه‌های زنجیره‌ای طبق روال قبلی خود در پیش بردن این جریان سهم بزرگی داشتند.
فریضه امر به معروف و نهی از منکر تنها در تذکرات افراد عادی نسبت به بعضی گناهان جزئی خلاصه نمی‏شود، بلکه قیام بر ضد حکومت ستمگر و تلاش برای اصلاح ساختار سیاسی جامعه و تشکیل حکومتی بر اساس حق و قرآن نیز از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است. هرگاه در جامعه‏ای این فریضه مهم اجرا نشود و افراد در قبال پیاده شدن این امر خطیر احساس مسئولیت نکنند، مرگ آن جامعه حتمی خواهد بود.
اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر نیز در آستانه محرم تأسی به شیوه امام حسین(ع) است و اینکه این امام بزرگوار بارها اعلام کردند که من برای زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر قیام کرده ام.
با توجه به اتفاقاتی که رسانه‌های زنجیره ای در پی چند مورد اسیدپاشی به جریان انداختند، این فریضه الهی در آستانه محرم مغفول واقع ماند و بسیاری نیز به خود اجازه دادند برای جلو بردن اهداف شوم خود، آمران به معروف را مورد هدف کینه‌های خود قرار دهند و گناه نکرده را به گردن آنها بیاندازند.

سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که با این جو سازی رسانه‌ای دشمنان چند هدف را دنبال می کنند، تصریح کرد: آنها می‌خواهند امر به معروف و نهی از منکر را خشن و غیر قابل قبول جلوه دهند و مردم را از این واجب الهی منصرف کنند،نمایندگان مردم در مجلس را در تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر متزلزل کنند،چهره نیروهای ارزشی و انقلابی را مخدوش و برای غرب زدگان و بی بند و بارها مظلوم نمایی کنند و اعتبار اجتماعی درست کنند و با خشن جلوه دادن نیروهای حزب الله زمینه را برای بازگشت تجدید نظر طلبان به عرصه سیاسی و انتخابات فراهم کنند.

با توجه به عمق این فاجعه قوه قضائیه و دستگاه‌های مسئول باید با عاملان این موضوع برخورد جدی داشته باشند تا دیگر این رسانه‌ها نتوانند با موج سواری بر روی اتفاقاتی که در کشور می افتد اهداف اپوزیسیون و ضد نظام را در داخل کشور به سرانجام برسانند.

در این راستا حجت‌الاسلام رئیسی، دادستان کل کشور با بیان اینکه با عاملان اسیدپاشی برخورد عبرت‌آموز صورت می‌گیرد گفت: پیوست‌ زدن مسئله اسیدپاشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر کار جریانات ضدانقلاب است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کسی که دست به چنین کاری می‌زند نه به قانون، نه به انقلاب و نه به دین پیوسته است و البته ما با عاملان اسیدپاشی قطعا برخورد خواهیم کرد.

همانطور که برخورد با مفاسد اقتصادی یکی از اولویت های قوه قضائیه قرار گرفته است و مسئولین قوه قضائیه با جدیت این امر را دنبال می کنند، برخورد با عاملان ضد نظام در کشور و همچنین افرادی که امنیت ملی کشور را مورد هدف قرار داده اند باید در دستور کار قوه قضائیه قرار گیرد.

منبع: دانا

انتهای پیام/12


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads