کد خبر: 63055 - تاریخ: سه‌شنبه، 21 اکتبر 2014 - 23:59

در سالن اجتماعات بخشداری خشکبیجار برگزار شد؛

هم اندیشی مسئولین استانی برای رفع معضلات بخش خشکبیجار/ تصاویر

رحیمعلی محمدنژاد بخشدار خشکبیجار در این جلسه با بیان این که مهم ترین مشکل بخش، جاده خمام به خشکبیجار است اظهار داشت: با توجه به ساخت و سازهای زیادی که در بخش صورت می گیرد، با معضل ضعف برق روبرو هستیم.

به گزارش خوبان: جلسه رسیدگی مشکلات بخش خشکبیجار روز دوشنبه با حضور حجت شعبانپور معاون امور هماهنگی استاندار، سید عیسی مهدی فرماندار رشت و  مسئولین استانی در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

رحیمعلی محمدنژاد بخشدار خشکبیجار در این جلسه با بیان این که مهم ترین مشکل بخش، جاده خمام به خشکبیجار است اظهار داشت: با توجه به ساخت و سازهای زیادی که در بخش صورت می گیرد، با معضل ضعف برق روبرو هستیم.

بخشدار خشکبیجار با اشاره به این که در بحث کشاورزی، خشکبیجار در انتهای نقطه آب رسانی قرار دارد گفت: ممکن است زمانی که نقاط بالادست از آب استفاده می کنند آب به خشکبیجار نرسد و اگر هم برسد بسیار کم است.

محمد نژاد همچنین از مسئولین خواست تا به دانشگاه پیام نور خشکبیجار که به عنوان تنها واحد آموزش عالی در خشکبیجار فعالیت می کند ، توجه بیشتری نمایند.

نماینده عالی دولت در خشکبیجار با اشاره به قدیمی بودن شبکه آب شهری بخش گفت: آب شهر خشکبیجار قبل از انقلاب ایجاد شده و شبکه آن بسیار قدیمی و فرسوده است.

گفتنی است؛ در این جلسه 370 میلیون تومان برای آسفالت سه روستای بخش تخصیص داده شد. آسفالت راه این سه روستا در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

اکبر زاده مدیر کل اداره مسکن و شهرسازی استان گیلان در این جلسه با بیان این مطلب که همه روستاهای بخش خشکبیجار دارای طرح هادی هستند، گفت: بازنگری روستاهای جیرکویه، شهرستان و چپرپرد پایین آغاز شده است.

کریم رحمتی قائم مقام برق منطقه ای گیلان در این جلسه اظهار داشت: از 772 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته برای شهرستان رشت، 60 میلیون تومان آن مربوط به بخش خشکبیجار است.

ابراهیم اثنی عشری شهردار خشکبیجار در این جلسه با بیان این مطلب که بزرگ ترین مشکل شهر خشکبیجار فقدان طرح جامع شهری است، گفت: مدت سه سال است که بر روی این طرح کار می شود.

وی مشکل دیگر شهر را فقدان کمربندی عنوان کرد و گفت: این موضوع سبب می شود تا ماشین های سنگین از داخل شهر عبور کنند.

اثنی عشری افزود: مقرر شده است تا کار مطالعاتی جمع آوری آب های سطحی انجام شود.

شهردار خشکبیجار یکی دیگر از محرومیت های خشکبیجار را فقدان تجهیزات آتش نشانی عنوان کرد و گفت: دو ماشین آتش نشانی داریم که نیاز به تعمیرات کلی دارند.

حجت الاسلام صفری امام جمعه خشکبیجار  در این جلسه گفت: در بین بخش های تابعه شهرستان رشت، مردم خشکبیجار مذهبی ترین مردم هستند.

وی با اشاره به مشکل آب شرب برخی روستاهای بخش گفت: مشکل تا جایی پیش رفته که در برخی روستاها با این آب حتی نمی توان وضو گرفت.

امام جمعه خشکبیجار، وضعیت این بخش به لحاظ مالی را اسفناک توصیف کرد و گفت: از مسئولین می خواهم تا نگاه ویژه ای به بخش خشکبیجار داشته باشند.

 

جلسه بررسی مشکلات بخش خشکبیجار 1 جلسه بررسی مشکلات بخش خشکبیجار 2 جلسه بررسی مشکلات بخش خشکبیجار 3 جلسه بررسی مشکلات بخش خشکبیجار 4 جلسه بررسی مشکلات بخش خشکبیجار 5

جلسه بررسی مشکلات بخش خشکبیجار 6 جلسه بررسی مشکلات بخش خشکبیجار 7 جلسه بررسی مشکلات بخش خشکبیجار 8

جلسه بررسی مشکلات بخش خشکبیجار 9 جلسه بررسی مشکلات بخش خشکبیجار 11 جلسه بررسی مشکلات بخش خشکبیجار 13

 

انتهای پیام/129


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. آقا فریبرز
     | 2014/10/22 - 15:15
    پاسخ
    +4
    0

    از زمانی که ما گاز در نیاورده بودیم قرار بود این جاده خمام خشکبیجار افتتاح شه، به ما که نرسید ایشاالله نصیب نوه هامون بشه.

  2. اکبرآکشور
     | 2014/10/23 - 22:11
    پاسخ

    سلام وخداقوت خدمت مسئولین گرامی -امیدواریم ایم هم اندیشی ها به هم افزایی درعمل تبدیل شود.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads