کد خبر: 63024 - تاریخ: سه‌شنبه، 21 اکتبر 2014 - 20:23

روز گذشته و با حضور معاون امور هماهنگی استاندار صورت گرفت؛

پیگیری آخرین مشکلات بخش لشت نشاء با حضور مسئولین استانی + تصاویر

جلسه رسیدگی مشکلات بخش لشت نشاء روز دوشنبه با حضور مسئولین استانی در سالن اجتماعات بخشداری لشت نشاء برگزار شد.

به گزارش خوبان: جلسه رسیدگی مشکلات بخش لشت نشاء روز دوشنبه با حضور مسئولین استانی در سالن اجتماعات بخشداری لشت نشاء برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حجت شعبانپور معاون امور هماهنگی استاندار، سید عیسی مهدی فرماندار رشت و جمعی از مسئولین استانی برگزار گردید، مصوباتی به منظور توسعه طرح های نیمه تمام بخش و همچنین تصمیمات لازم به منظور اجرای پروژه های جدید گرفته شد.

از جمله موارد مطرح شده در این جلسه، بررسی پروژه سد لاستیکی زیباکنار بود که تا کنون  550 میلیون تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

همچنین مقرر گشت تا پایان آبان ماه ترانس روستای توچاه به بهره برداری رسد.

ضعف برق در نوار ساحلی زیباکنار از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود. قائم مقام مدیر کل اداره برق استان گیلان در این خصوص ابراز امیدواری نمود تا پایان بهمن ماه مشکل برق نوار ساحلی برطرف گردد.

معاون امور هماهنگی استاندار، با تاکید بر بحث تفکیک زباله از مبدا از شهردار لشت نشاء خواست تا در خصوص پسماند زباله اقدامات لازم را به عمل آورد.

علیرضا مسچیان در این جلسه با اشاره به نقش مهم کمربندی لشت نشاء اظهار داشت: کمربندی شهر لشت نشاء که بالغ بر 5 سال از تصویب آن می گذرد، تنها 7 درصد پیشرفت داشته است و با توجه به بافت فرسوده شهر و راه های کم عرض آن، بهره برداری از این پروژه کمک بسیاری به لشت نشاء خواهد نمود.

شهردار لشت نشاء با اشاره به عدم لایروبی رودخانه اشمک طی سه دهه اخیر گفت: مهندس آذرنگ دو دستگاه بیل در اختیار ما قرار دادند و ما توانستیم حدود 1 کیلومتر از این رودخانه را در مدت 20 روز لایروبی کنیم.

مسچیان ادامه داد: اگر این رودخانه به حال خود رها شود، پس از 1-2 سال دوباره به وضع سابق باز می گردد.

شهردار لشت نشاء با بیان این که امکانات بخش در زمینه تجهیزات آتش نشانی کم است اظهار کرد: 47 روستای پراکنده در بخش وجود دارد و شهرداری تنها با یک دستگاه ماشین، نمی تواند به تمامی حریق هایی که اتفاق می افتد رسیدگی کند.

حجت الاسلام رنجبر امام جمعه لشت نشاء در این جلسه با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین(ع) گفت: مولا علی در حدیثی به مالک فرمودند که خودتان را از مردم جدا نکنید و در میان مردم قرار گیرید.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا چنین جلساتی سالیانه و در صورت امکان هر 6 ماه یکبار برگزار گردد.

امام جمعه لشت نشاء همچنین پیشنهاد داد تا به مشکلات کم آبی احتمالی در سال زراعی آینده از هم اکنون رسیدگی شود تا در سال زراعی آینده مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام رنجبر هم از مشکل کمبود فضا برای برگزای مراسمات رسمی در لشت نشاء انتقاد کرده و گفت: چند سالی از حضور بنده در لشت نشاء می گذرد و از همان ابتدا تا کنون ما یک سالن اجتماعات با ظرفیت 50 نفر داشتیم و در کلیه مراسمات شرمنده میهمانان می شویم.

گفتنی است؛ مبلغ 120 میلیون تومان برای توسعه آب لشت نشاء اختصاص داده شد.

در پایان نیز مسئولین با حضور در حریم رودخانه اشمک لشت نشاء، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت لایروبی این رودخانه قرار گرفتند.

 

 

جلسه پیگیری مشکلات لشت نشاء 1 جلسه پیگیری مشکلات لشت نشاء 2 جلسه پیگیری مشکلات لشت نشاء 3 جلسه پیگیری مشکلات لشت نشاء 4 جلسه پیگیری مشکلات لشت نشاء 5 جلسه پیگیری مشکلات لشت نشاء 6 جلسه پیگیری مشکلات لشت نشاء 7 جلسه پیگیری مشکلات لشت نشاء 8 جلسه پیگیری مشکلات لشت نشاء 9 جلسه پیگیری مشکلات لشت نشاء 10 جلسه پیگیری مشکلات لشت نشاء 11 جلسه پیگیری مشکلات لشت نشاء 12 جلسه پیگیری مشکلات لشت نشاء 13 جلسه پیگیری مشکلات لشت نشاء 14 جلسه پیگیری مشکلات لشت نشاء 15 جلسه پیگیری مشکلات لشت نشاء 16

 

 

انتهای پیام/73


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. محمد علیدخت
     | 2014/10/22 - 11:30
    پاسخ
    +3
    0

    باسلام احسن بر شهردار لشت نشا که انصافا پیگیر مشکلات شهر هستند از انجاییکه بنده از توانایی ایشان در امر پیگیری خبر دارم میدانم که در آینده نزدیک در کارهایشان موفق خواهند شد دکتر مسچیان برایتان ارزوی موفقیت دارم.

  2. ناشناس
     | 2018/07/1 - 15:02
    پاسخ

    سلام نظر ارسالی بنده بنظر ثبت نمی‌شود برای خدا میفرستم خدایا مشکل اینجانب داود نوروزی مشترک آخر خط در سمت کیاشهر هستم کاری کن حداقل فوتبال را ببینم آخر شدنی است؟20بار در عرض یک ساعت لوازم برقی قطع شود؟

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads