کد خبر: 63015 - تاریخ: سه‌شنبه، 21 اکتبر 2014 - 19:02

طی حکمی؛

تیمور رنگیدن سرپرست سازمان تعاون روستایی گیلان شد

با حکم رئیس سازمان تعاون روستایی کشور، تیمور رنگیدن به عنوان سرپرست سازمان تعاون روستایی گیلان منصوب شد.

به گزارش خوبان، با حکم حسین صفایی رئیس سازمان تعاون روستایی کشور، تیمور رنگیدن به عنوان سرپرست سازمان تعاون روستایی گیلان منصوب شد.

رنگیدن سابقه فعالیت به عنوان مدیر جهاد کشاورزی رودبار و مسئول امور اراضی استان را دارد و پیش از این به عنوان مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی گیلان فعالیت داشت.

ضیا فیض پور پیش از این به عنوان سرپرست سازمان تعاون روستایی گیلان مشغول به فعالیت بود.

در حاشیه این مراسم رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه 28 درصد شاغلین استان به صورت مستقیم در بخش کشاورزی فعالیت دارند، اظهار کرد: البته کشاورزی در گیلان به صورت غیر مستقیم 40 درصد شغل ایجاد کرده است.

علیرضا شعبان‌نژاد با بیان اینکه گیلان سالانه یک میلیون و هزار تن شلتوک برنج برداشت می‌کند، افزود: از این میزان 700 تا 720 هزار تن برنج سفید محلی در استان تولید می‌شود و این استان در چای حرف نخست را می‌زند.

وی با بیان اینکه این استان چهار فصل است و در هر زمان می‌توان فعالیت کشاورزی انجام داد، گفت: غیراقتصادی بودن کشاورزی و زیادخواهی افراد دلیل تغییر کاربری اراضی کشاورزی گیلان است به همین دلیل در تلاش هستیم کشاورزی استان را اقتصادی کنیم و بهره‌وری را افزایش دهیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/97


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads