کد خبر: 62430 - تاریخ: چهارشنبه، 15 اکتبر 2014 - 12:10

پروژه احیای سیاسی خاتمی؛

تاکید خاتمی بر رفع حصر سران فتنه در حضور مسئولان دولتی+عکس

در روز عید غدیر خم تعدادی از مسئولان وقت و برخی چهره های اصلاح طلب به دیدار سید محمد خاتمی یکی از سران فتنه 88 رفتند.

به گزارش خوبان به نقل از دانا، در روز عید غدیر خم تعدادی از مسئولان وقت و برخی چهره های اصلاح طلب به دیدار محمد خاتمی یکی از سران فتنه 88 رفتند.

خاتمی در این مراسم با تأکید بر این‌که علی (ع) مظهر مهر ، مدارا و اخلاق است گفت: بسیار علاقمند بودیم در کشوری که الگو گرفته از مولا علی (ع) است نیز مهر و خوشنودی ر ا شاهد بودیم و چه خوب بود در روز عید سعید غدیر خم شاهد باشیم کسانی که اتهامات سیاسی دارند در بند حبس نباشند.

تاکید دوباره خاتمی در حالی است که بر طبق گزارش تصویری خبرگزاری دولتی ایسنا تعدادی از مسئولان دولت فعلی نیز در آن جلسه حضور داشتند.

 

خاتمی. خاتمی سید محمد خاتمی

 

 

فارغ از پوشش این خبر توسط رسانه دولتی ایسنا(که تبدیل به امری عادی شده)، حضور مسئولان دولتی در مجلسی که یکی از سران فتنه در آن حضور داشته تامل برانگیز و البته قابل پیش بینی بوده است.

حمایت از سران فتنه و فتنه گران حوادث سال 88 همواره جز مسائلی بوده که نیروهای ارزشی و نمایندگان مجلس بارها و بارها نسبت به آن تذکر داده بودند ولی متاسفانه همچنان این رویه ادامه دارد!

انتظار می‌رود مسئولان دولتی کفه اعتدال را به سمت نیروهای ضد انقلاب و فتنه گر سوق نداده و ضمن اعلام برائت، در این گونه محافل حضور پیدا نکنند؛ چرا که بدون شک حمایت از افرادی که نظام و رای مردم را به بازی گرفته اند مورد پذیرش عموم جامعه واقع نخواهد شد.

همچنین گفتنی است که برخی رسانه های دولتی و زنجیره ای مدتی است که دست به انتشار اخبار مربوط به سید محمد خاتمی زده و به نوعی با این کار سعی دارند وی را در فضای سیاسی احیا کنند.

در همین خصوص امروز(سه شنبه 22 مهرماه) نیز خبرگزاری دولتی ایسنا اقدام به انتشار خبر مربوط به مراسم جشن تولد 72 سالگی خاتمی زده است.

 

حمایت ایسنا از خاتمی


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads