کد خبر: 62420 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 اکتبر 2014 - 23:24

نقش والدین در متنفر کردن بچه‌ها از مدرسه!

کلاس اول الف

کافی‌ است کمی با حوصله‌تر بوده تا در پایان سال تحصیلی شاهد جیغ شادی بچه‌ها برای رهایی از چنگال درس‌ها نباشیم.

به گزارش خوبان: سایت وبلاگ کلاس اول الف آورده است:

پسر بچه‌ ها و دختر بچه‌هایی که تا 12-10 روز قبل، در کوچه‌ها بازی می‌کرده‌اند به دلخواه با عروسک‌هایشان خاله بازی کرده یا تلویزیون تماشا کرده‌اند.

پارک و استخر رفته یا کنار دست مامان، بابا یا دوستان ورجه وورجه کرده‌اند، حالا به اجبار پای دفتر و کتاب نشانده می‌شوند؛ حق حرف زدن ندارند چون دفتر و کتاب‌ها همیشه حق به جانب هستند.

مامان‌ها، باباها، معلم‌ها و مدیرها، مامان بزرگ و عمو و عمه همه از دفتر کتاب‌ها دفاع می‌کنند. دفتر و کتاب‌ها دشمن وسایل بازی، تلویزیون و دوچرخه می‌شوند و فراموش نکنیم که دوچرخه‌ها و توپ‌ها دوست بچه‌ها هستند.

 

دانش آموزان

 

دفتر و کتاب‌ها مامان‌های خوش اخلاق و مهربان را بد اخلاق و غیر قابل انعطاف می‌کنند. آنها همیشه حق دارند تلویزیون را خاموش، دوچرخه‌ها را محبوس و توپ‌ها را کم باد کنند.

اینجاست که نقش اساسی باباها و مامان‌ها در متنفر کردن بچه‌ها از کتاب و دفتر مشخص می‌شوند؛ اما، کتاب و دفتر دشمن اسباب بازی نیست. همین اسباب بازی‌ها راه را برای حضور کتاب و دفتر هموار کرده‌اند؛ درضمن لازم هم نیست یک بچه 7 ساله صد درصد زمان‌های بیکاریش را به مطالعه بگذارند.

هنوز هم زمان‌های زیادی برای بازی وجود دارد، کافی‌ است کمی با حوصله تر باشیم، تا در پایان سال تحصیلی شاهد جیغ شادی بچه‌ها برای رهایی از چنگال درس‌ها نباشیم.

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads