کد خبر: 6228 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 آگوست 2012 - 00:43

مهدی سعادتی به ارائه گزارش عملکرد۱۷ ماهه خود پرداخت

همایش گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و ۲۵۷ کارمند شهید گیلان برگزار شد. البته این مراسم با سخنرانی مهدی سعادتی ، استاندار اسبق گیلان رنگ و بوی مراسم تودیع به خود گرفت و وی به ارائه گزارشی از ۱۷ ماه فعالیت خود در این استان پرداخت. به گزارش خوبان به نقل از ایسنا ،مهندس مهدی […]

همایش گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و ۲۵۷ کارمند شهید گیلان برگزار شد.

البته این مراسم با سخنرانی مهدی سعادتی ، استاندار اسبق گیلان رنگ و بوی مراسم تودیع به خود گرفت و وی به ارائه گزارشی از ۱۷ ماه فعالیت خود در این استان پرداخت.

به گزارش خوبان به نقل از ایسنا ،مهندس مهدی سعادتی  در جمع مدیران و کارکنان دولت ضمن پاسداشت یاد و خاطره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان و شهیدان باهنر، رجایی، انصاری و نورانی و امام شهیدان گفت: تبریک عرض میکنم هفته دولت را به تمامی شما سروران و امیدوارم همه ما در مقام عمل بتوانیم به خصایص این شهیدان عمل کنیم.

وی ادامه داد: وضعیت کشور و ایران اسلامی امروز در تصمیم گیری جهانی قرار گرفته و این اجلاس جنبش عدم تعهد خواب و خوراک را از دشمنان گرفته است و باعث شکست و از بین رفتن آبروی نداشته بین المللی آنان شده است.

وی افزود: در همایشی که برای امیدواری و تصمیم گیری های بسیار مهم در تهران در حال برگزاری است تمام جهان در ایران جمع شده اند امید حیات بخش این جنبش کشور ماست که سیلی محکمی به همه تحریم ها میزند و ما خدا را شاکریم که این اجلاس در کشور اسلامی ما در حال برگزاری است قطعا دستاوردهای اثرگذاری را به زودی شاهد خواهیم بود.

مهدی سعادتی متذکر شد: امروز که روز بسیج کارگران است باید بگویم شما بسیجیان افتخار نظام هستید شما به عنوان بازوان پر توان نظام هر کار بزرگی را که اراده کنید به انجام می رسانید.

وی افزود: من در روزهای سه شنبه و دیدار مردمی بیش از ۸۰۰نفر را دیده ام و شیرین ترین خاطرات دوران خدمت دیدارم با پا برهنه ها و برداشتن باری از دوش این عزیزان است و تلخ ترین لحظه خدمتم لحظه ای است که در جمع مردم سیل زده  روستاهای محروم رودسر قرار گرفتم آشفتگی مردم و دیدن بدبختی مردم و رنج و خسارتی که دلیل آن همه حیرت آنان شده، برایم عذاب آور بود.

وی گفت: شهید انصاری و باهنر و رجایی همه شهیدانی بودن که وقت زیادی در عرصه خدمت رسانی نداشتن ولی در همین مدت کوتاه آنچنان خدمت کردند که نام اینان زبانزد همه شد.

سعادتی افزود: خدا را شاکرم که در دوران تصدی این سمت تمام تلاشم را به عنوان خدمتگذار مردم و در عرصه های فرهنگی زیربنایی را بکار گرفته ام و سفرهای استانی را چندین بار در شهرستان های مختلف داشته و خوشبختانه این سفرها اثرات بسیار ماندگاری داشته است.

وی ادامه داد: ما بستر حضور گیلان را در عرصه های بین المللی فراهم کرده ایم و شرایط مساعدی را برای حضور سرمایه گذاران سایر کشورها را در گیلان به وجود آورده ایم که امیدواریم این شرایط با حضور استاندار جدید ادامه پیدا نماید که قطعا نیز ایشان بسیار فعال و کوشا تر از ما عمل خواهند کرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads