کد خبر: 62254 - تاریخ: یکشنبه، 12 اکتبر 2014 - 18:19

توجیه عجیب مشاور روحانی؛

توهین به رییس‌جمهور تا چند دقیقه مجاز است؟!

آیا با تحلیل حسام‌الدین آشنا، توهین نخست وزیر انگلیس به رییس جمهور ایران اگر برای یک دقیقه انجام شده باشد و تداوم زمانی نداشته باشد(!) قابل توجیه است؟!

به گزارش خوبان:  در دیدار اخیر روحانی و نخست وزیر انگلیس در نیویورک، کامرون در اقدامی غیرمرسوم، پای خود را روی پای دیگرش انداخت.

در این خصوص، حسام الدین آشنا در پاسخ به سوالی در زمینه اخبار منتشر شده درباره این دیدار در رسانه‌ها که حکایت از توهین کامرون به روحانی در دیدار دوجانبه داشت نیز افزود: “همه عکاسان یک دقیقه اول دیدار در محل حضور دارند و پس از آن صحنه را ترک می‌کنند.”

وی خاطرنشان کرد: قطعا با یک دقیقه نمی‌شود درباره کل مذاکرات اظهارنظر کرد؛ هنگامی این تحلیل‌های بصری معنا دارد که تداوم زمانی در آن لحاظ شده باشد!

 

دیدار روحانی و کامرون

 

آشنا ادامه داد: متاسفانه کسانی در داخل کشور پیام را یا اشتباه گرفتند و یا اشتباه محاسبه کردند؛ امیدواریم با درک بهتر از فضای تبلیغات بین‌المللی به همدلی لازم برای مواجهه با چالش‌های بزرگ بین‌المللی برسیم.

معلوم نیست منظور آشنا از شرط “تداوم زمانی” برای این “تحلیل‌های بصری” چیست. آیا با این تحلیل، توهین نخست وزیر انگلیس به رییس جمهور ایران اگر برای یک دقیقه انجام شده باشد و تداوم زمانی نداشته باشد(!) قابل توجیه است؟! حتی اگر یک دقیقه مذکور جلوی دوربین رسانه ها انجام شده باشد؟

نخست وزیری که در دقیقه اول دیدار با رییس جمهور ایران آن هم در دیداری که برای اولین بار در ۳۶ سال گذشته انجام شده، چنین بی احترامی واضحی انجام می دهد، قرار است بدون حضور عکاسان چگونه به رییس جمهور ایران احترام بگذارد؟

 

منبع: صراط

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads