کد خبر: 62194 - تاریخ: شنبه، 11 اکتبر 2014 - 23:58

به دلیل برافراشتن پرچم ایران؛

اخراج خلبان ایرانی شرکت هواپیمایی الامارات + تکذیبیه

شرکت هواپیمایی الامارات به دلیل برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) توسط خلبان ایرانی خود، اقدام به اخراج این خلبان نمود.

به گزارش خوبان، در پی فرود بزرگترین هواپیمایی مسافرتی جهان در تهران که این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی الامارات است خلبان آن که ایرانی بود پس از فرود هواپیما اقدام به برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در کابین این هواپیما کرد که همزمان با انتشار این تصاویر شرکت هواپیمایی امارات این خلبان را اخراج کرد.
خلبان قهرمان ایرانی خلبان قهرمان ایرانی 1 خلبان قهرمان ایرانی 2

 

رسانه های امارات به نقل از منابع آگاه در وزارت کشور و شرکت هواپیمایی امارات، خبراخراج این خلبان را تایید کردند و نوشتند که این حرکت غیر اخلاقی و سیاسی خلبان باعث اخراج وی شده است!

هم چنین رسانه‌های امارات گزارش دادند که شبکه های اجتماعی در امارات تصاویر این خلبان با پرچم ایران را منتشر کردند که باعث انتقاد شدید کاربران در این شبکه ها شده است.

تکذیب اخراج خلبان ایرانی ایرباس A380

کارشناس ارشد حمل‌ونقل هوایی با تکذیب اخراج خلبان ایرانی هواپیمای ایرباس A۳۸۰ هواپیمایی امارات، گفت:‌ کاپیتان پورقناد به شرط به اهتزار در آوردن پرچم ایران انجام پرواز را قبول کرده بود.

کاپیتان هوشنگ شهبازی با تاکید بر این‌که اخراج خلبان ایرانی هواپیمای ایرباس A۳۸۰ از شرکت هواپیمایی امارات صحت ندارد، اظهار کرد: خوشبختانه خبر اخراج کاپیتان پورقناد خلبان هواپیمای ایرباس A۳۸۰ که چندی پیش در فرودگاه امام خمینی فرود آمد شایعه است.

وی تصریح کرد: از طریق یکی از دوستانم با همسر کاپیتان پورقناد که الان در ایران است، تماس گرفتم و صحت و سقم این مسئله را پرسیدم. گویا یک سوئدی در توئیتر چنین شیطنتی را کرده است و این شایعه متاسفانه پیچیده است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/47

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads