کد خبر: 62114 - تاریخ: جمعه، 10 اکتبر 2014 - 19:01

فرماندار رشت در جلسه تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار؛

شاددوست عملکرد بسیار خوبی داشت/ محمدنژاد از نیروهایی است که در دامن نظام تربیت شده است

مهدوی از محمد نژاد خواست تا برنامه هایش را به مردم ارائه دهد و تلاش نماید تا رضایتی را که شاددوست کسب نموده در بین مردم خشکبیجار به دست آورد.

به گزارش خوبان: سید عیسی مهدوی فرماندار رشت در جلسه تودیع و معارفه بخشدار جدید خشکبیجار ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: خداوند به رسول اکرم (ص)  می فرماید: چشمی که برای پاسداشت مسلمین و حراست از مال، ناموس و سرزمین مسلمین بی خواب بماند خداوند آتش را بر آن حرام نموده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات علی شاددوست اظهار نمود: آقای شاددوست از جمله انسان های خوب و شریف هستند که هر جا که باشند منشا خیر و برکت هستند. بنده از سالیان قبل و در زمانی که در استانداری بودم خدمت ایشان و خانواده ایشان ارادت داشتیم و در دوران تصدی ایشان در بخشداری خشکبیجار انصاف هیچ کمبود، گله و شکایتی از ایشان ندیدیم.

مهدوی با بیان این که در مسائل اداری شهرستان، گاهاً مجبور می شویم این جا به جایی مسئولین را داشته باشیم اظهار داشت: این جا به جایی ها به هیچ وجه دلیل بر ضعف و عدم کفایت آن فرد نیست.

فرماندار رشت یادآور شد: بر خلاف بسیاری از کشورها، در نظام جمهوری اسلامی بسیاری از تغییرها دلیل بر توانایی آن فرد است تا از توانایی افراد در جاهای دیگر استفاده می شود و بنده آقای شاددوست را در این دسته از افراد می بینم . انسانی خوب، توانمند و مردم دار. ان شاالله این بهره مندی را از ایشان در جای دیگر خواهیم داشت.

 

تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار10

 

مهدوی در ادامه با مهم دانستن بخش خشکبیجار تاکید نمود: خشکبیجار از بخش های حساس و مهم است و از لحاظ استراتژیک از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است. به دلیل این که از مجموع 22 کیلومتر ساحل دریایی شهرستان رشت حدود 10 کیلومتر آن متعلق به خشکبیجار می باشد و در نتیجه بیشترین ساحل دریایی شهرستان رشت متعلق به این بخش می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: برخورداری از خط ساحلی از چندین جهت مهم است؛ از جهت گردشگری و اقتصادی. تولیدات بخش خشکبیجار خصوصا در بخش کشاورزی نشانگر این مطلب است که خشکبیجار نیاز به یک اهتمام ویژه دارد.

فرماندار رشت در خصوص انتخاب رحیمعلی محمد نژاد به عنوان بخشدار جدید خشکبیجار اظهار داشت: آقای محمد نژاد نیز از نیروهایی است که در دامن همین نظام تربیت شده و بنده هیچ پیش قضاوتی در خصوص عملکرد ایشان نخواهم کرد. در خصوص عملکرد آقای شاددوست با قاطعیت می گویم که ایشان عملکرد بسیار خوبی داشتند. برای بخشدار جدید آرزوی توفیق دارم و قضاوت در خصوص عملکرد ایشان را به مردم خوب خوشکبیجار واگذار می کنم.

مهدوی از محمد نژاد خواست تا برنامه هایش را به مردم ارائه دهد و تلاش نماید تا رضایتی را که شاددوست کسب نموده در بین مردم خشکبیجار به دست آورد.

وی همچنین از بخشدار جدید خواست تا در خصوص آب کشاورزی خشکبیجار اهتمام ویژه ای داشته باشد و ادامه داد: امسال شاهد شاهکاری از سوی مردم رشت و خصوصا بخش خشکبیجار در خصوص مدیریت صحیح آب بودیم و اگر همکاری مردم نبود ما به مشکل بر می خوردیم .

مهدوی در پایان اظهار داشت: نباید اقداماتی را که می توان انجام داد به دقیقه نود موکول کرد. البته مردم ما خیلی این مسائل را به روی ما نمی آورند ولی من در جریان هستم که مردم خیلی از این بابت اذیت شدند.

 

انتهای پیام/86

 

 

 

 

اخبار مرتبط:

بخشدار جدید خشکبیجار معرفی شد/ محمد نژاد جایگزین شاددوست شد+ تصاویر

گازرسانی به ۱۶ روستای خشکبیجار در دوران مسئولیت/ استقرار اداره ثبت احوال در بخش


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads