کد خبر: 61982 - تاریخ: پنج‌شنبه، 9 اکتبر 2014 - 23:26

با حضور مهدوی فرماندار رشت؛

بخشدار جدید خشکبیجار معرفی شد/ محمد نژاد جایگزین شاددوست شد+ تصاویر

مراسم تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار صبح امروز در سالن کتابخانه امیرالمومنین خشکبیجار برگزار و طی آن رحیمعلی محمدنژاد به عنوان بخشدار جدید خشکبیجار معرفی و از زحمات علی شاددوست تقدیر شد.

به گزارش خوبان: رحیمعلی محمد نژاد با حکم وزیر کشور به عنوان بخشدار جدید خشکبیجار معارفه شد.

مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید خشکبیجار پیش از ظهر امروز، با حضور مهدوی فرماندار رشت در سالن کتابخانه امیرالمومنین خشکبیجار برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان رشت و بخش خشکبیجار برگزار شد، با تقدیر از زحمات علی شاددوست بخشدار سابق خشکبیجار، رحیمعلی محمد نژاد به عنوان بخشدار جدید خشکبیجار معرفی شد.

رحیمعلی محمدنژاد متولد سال 1349 در روستای گفچه بخش لشت نشاء است. مدرک تحصیلی او فوق لیسانس فقه و مبانی حقوق اسلامی است و 25 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد.

8 سال معاونت آموزش و پرورش لشت نشاء و 3 سال تدریس در دانشگاه آزاد لشت نشاء و پیام نور خشکبیجار در پرونده کاری محمد نژاد به چشم می خورد.

وی همچنین جز خانواده ایثارگران استان می باشد.

گفتنی است؛ علی شاددوست از تاریخ 30 بهمن 91 به عنوان بخشدار خشکبیجار مشغول به کار بود.
تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار1 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار2 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار3 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار4

تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار. تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار5 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار6 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار7 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار8 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار9 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار10 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار11 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار12 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار13 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار14 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار15 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار16 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار17 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار18

تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار 19 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار 20 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار 21 تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار 22

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

اخبار مرتبط:

گازرسانی به ۱۶ روستای خشکبیجار در دوران مسئولیت/ استقرار اداره ثبت احوال در بخش

گزارش تصویری/ مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید خشکبیجار


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۶

  1. اکبرآکشور
     | 2014/10/10 - 07:56
    پاسخ
    +4
    -1

    سلام -ضمن تقدیروتشکراززحمات بی شائبه ی برادرشاددوست -برای برادرمحمدنژاد ازخداوندآرزوی توفیق دارم.

  2. ماهان
     | 2014/10/11 - 17:31
    پاسخ
    +1
    0

    نمیدانم چرا قطار تغییرات مسئولین به افرادی بر میخورد که بسیار پرتلاش ظاهر میشوند.برای آقای محمدنژاد آرزوی موفقیت داریم و برای دوست و برادر ارجمندم آقای شاددوست آرزوی سلامتی دارم .

  3. ناصر
     | 2014/10/11 - 23:03
    پاسخ
    +1
    0

    چون آقای شاددوست وصل به فلان آدم نبودبایدجابجا میشد البته آقای محمدنژادبه خودشان نگیرنداماحق خشکبیجاری ها این نبود ای کاش آقای فرماندارزیرباراین جابجایی نمی رفت

  4. یک دلسوز
     | 2014/10/13 - 22:35
    پاسخ

    ای کاش میشد این جابجایی صورت نمی گرفت چون آقای شاددوست با توجه به اینکه ازنیروهای با سابقه وزارت کشوری خصوصا بومی بودند به منطقه آشنایی بیشتری داشتند وخشکبیجار تازه داشت قدمهای توسعه را برمی داشت اما چه می شود کرد بقول فرماندار محترم که ناگزیر بودند در هرحال امیدواریم که جناب آقای محمد نژاد هوشیارانه با کمک از تجارب اجتماعی خود ودلسوزان نظام وانقلاب وفعالان صدیق بخش ،ادامه دهنده راه بخشدار قبلی و موفق و موید باشند

  5. ماهان
     | 2014/10/18 - 09:43
    پاسخ

    بنده با نظر دوست عزیزم ( یک دلسوز) موافقم. تازه شهر و بخش خشکبیجار روبه پیشرفت قدم می گذاشت که در این شرایط بعضی ها در فرمانداری سمت میگیرند آقای شاددوست فردی شایسته در این سمت بودند تازه بخش داشت جان تازه ای میگرفت که این تغییر تحولات ایجاد شد برای هردو عزیزان آرزوی موفقیت دارم.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads