کد خبر: 61981 - تاریخ: پنج‌شنبه، 9 اکتبر 2014 - 20:42

بخشدار اسبق خشکبیجار گزارشی از عملکرد خود ارائه داد؛

گازرسانی به 16 روستای خشکبیجار در دوران مسئولیت/ استقرار اداره ثبت احوال در بخش

علی شاددوست در جلسه تودیع و معارفه بخشدار جدید خشکبیجار، گفت: تا قبل از حضور بنده در بخشداری خشکبیجار، 15 روستای بخش گاز رسانی شده بود که تا امروز این آمار به 31 روستا افزایش یافته و 10 روستای دیگر بخش نیز در آستانه گازرسانی است.

به گزارش خوبان: علی شاددوست بخشدار اسبق خشکبیجار صبح امروز در سالن کتابخانه امیرالمومنین خشکبیجار، با اشاره به این که بخش خشکبیجار از سال 1374 از بخش خمام تفکیک شد، گفت: تا کنون 4 اداره در بخش خشکبیجار مستقر نشده است که این موضوع دلایل مختلفی از جمله نبود امکانات، زمین و ساختمان مناسب دارد.

وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی ادارات شهرستان رشت و مهندس مهدوی فرماندار رشت و نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی، اداره ثبت احوال در خشکبیجار استقرار یافت. همچنین در گفتگویی که با ریاست تامین اجتماعی خمام در صبح امروز داشتم، ایشان از شروع به کار احداث اداره تامین اجتماعی خشکبیجار از هفته آینده خبر داد.

 

تودیع و معارفه بخشدار خشکبیجار3

 

شاددوست با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جهوری و شوراهای اسلامی در دوران تصدی خود در بخشدار خشکبیجار اظهار داشت: معمولا انتخابات شوراهای اسلامی به دلیل محلی بودن، مشکلات خاص خود را دارد که خوشبختانه این انتخابات بدون هیچ گونه مشکلی در بخش برگزار شد.

بخشدار اسبق خشکبیجار در ادامه به گازرسانی روستاهای خشکبیجار اشاره نمود و یادآور شد: تا پیش از حضور بنده در بخشداری خشکبیجار، 15 روستای بخش گاز رسانی شده بود که تا امروز این آمار به 31 روستا افزایش یافته و 10 روستای دیگر بخش نیز در آستانه گازرسانی است.

علی شاددوست ادامه داد: با وجود خشکسالی محصولات امسال خوب بود.

وی یادآور شد: در برف سال گذشته، همکاری بین مسئولین ادارات خصوصا ادارات خدمات رسان و شهرداری، شورای شهر و دهیاران کم نظیر بود و این موضوع سبب شد تا از بحران برف سال گذشته به سلامت عبور کنیم.

بخشدار خشکبجیار در پایان عرایضش از کلیه کسانی که خواسته ای قانونی از وی داشتند و قصوری در این خصوص از جانب او صورت گرفت عذرخواهی و طلب حلالیت نمود.

 

انتهای پیام/71

 

 

 

اخبار مرتبط:

بخشدار جدید خشکبیجار معرفی شد/ محمد نژاد جایگزین شاددوست شد+ تصاویر

گزارش تصویری/ مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید خشکبیجار

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. محمد علیدخت
     | 2014/10/11 - 17:26
    پاسخ

    باید از عملکرد جناب اقای شاددوست در دوران تصدی بخشداری بی نهایت تشکر نمود زیرا بسیار انسان با شریف و در عرصه کار پر تلاش و زحمتکش بودند امیدوارم هرجا باشند موفق و موید و ارزوی سلامتی برایشان از خداوند منان خواستارم.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads