کد خبر: 61726 - تاریخ: سه‌شنبه، 7 اکتبر 2014 - 11:15

به منظور شرکت در جشن عاطفه ها؛

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان

آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و محمد علی نجفی استاندار گیلان، در آستانه جشن عاطفه ها با صدور پیامی مشترک همگان را به شرکت در این جشن با شکوه دعوت نمودند.

به گزارش خوبان، آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و محمد علی نجفی استاندار گیلان، در آستانه جشن عاطفه ها با صدور پیامی مشترک همگان را به شرکت در این جشن با شکوه دعوت نمودند. متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

علم ودانش ودانایی لازمه یک جامعه پویا و با نشاط و شاداب است و هرجامعه ای که به رشد و تعالی و پیشرفت و استقلال همه جانبه می اندیشد می باید بیش از پیش به سلاح علم و دانش  مجهز گردد. فرزندان امروز ایران اسلامیمان بویژه دانش آموزان و دانشجویان، آینده سازان فردای میهن عزیزمان هستند که در سایه ی تربیت صحیح اسلامی و حمایتهای مادی و معنوی شهروندان می توانند سهم بزرگی در تولید فکر و اندیشه و اخلاق  داشته باشند.

اکنون که با آغاز ماه مهر فضای مدارس سراسر کشور به زیور جوانه های دانش آراسته گردیده و عطوفت و مهرورزی معنایی تازه یافته و خانواده ها با همت و تلاشی مضاعف  گلهای باغ زندگیشان را بدون هیچ کمی و کاستی درسرکلاس درس حاضر و آماده ساخته اند، هستند دانش آموزانی که به دلیل نداشتن سرپرست و فقر و محرومیت، کامشان تلخ و بساطشان خالی از دفتر و قلم هست. حال آنکه می توان با اندکی همت کام جانشان را شیرین و لبخند را به آنان ارزانی داشت.

از این رو کمیته امداد امام خمینی (ره) همه ساله با برگزاری جشن بزرگ عاطفه ها و فراخوان مردم جهت پیوستن به بزرگترین شبکه نیکوکاری کشور، اندیشه های آگاه را مخاطب ساخته و دستهای پرمهرنیک اندیشان نیکوکار را برای دستگیری و کمک رساندن به گلهای باغ عاطفه به یاری فرامی خواند.

حال که امسال نیز این جشن بزرگ با شعار مهر در انتظار مهر به  مدت سه روز از تاریخ 16/07/1393 تا 18/07/1393 درسراسر استان گیلان برگزار می شود، از عموم مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه همچنین ادارات و مراکز و نهادهای دولتی و خصوصی و اصناف وکسبه و بازاریان محترم، کشاورزان عزیز، جامعه فرهنگی استان ج امعه پزشکی، جامعه هنری، جامعه ورزشی و ورزشکاران و سایر اقشار فرهیخته استان دعوت می گردد با حضور و مشارکت مادی و معنوی در این جشن بزرگ در شادی دل فقرا و نیازمندان سهیم باشيد.
 

 

 زين العابدين قرباني                                                              محمد علی نجفی
نماينده ولي فقيه دراستان و                                                      استاندار گيلان
امام جمعه شهررشت


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads