کد خبر: 61693 - تاریخ: دوشنبه، 6 اکتبر 2014 - 14:04

سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

کسب 9 مدال بازی های اینچئون توسط ورزشکاران گیلانی

سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت : ورزشکاران گیلانی 9 مدال مسابقات آسیایی اینچوان را کسب کردند.

به گزارش خوبان: سعید علیپور در گفتگو با ایرنا افزود : ورزشکاران گیلانی در قالب تیم های ملی و در رشته های مختلف در جریان مسابقات آسیایی که در اینچوان کره جنوبی برگزار شد ، موفق به کسب یک مدال طلا، پنج مدال نقره و سه مدال برنز شدند.

وی اظهار کرد : از این تعداد مدال های کسب شده توسط ورزشکاران گیلانی ، یک مدال به صورت انفرادی و هشت مدال نیز به صورت تیمی توسط ورزشکاران گیلانی کسب شد .

وی ادامه داد : بر این اساس ، ‘سعید حسنی پور ‘ کاراته کار شایسته گیلانی نشان طلای رقابت های اینچوان را در وزن خود کسب کرد و تنها ورزشکار گیلانی است که موفق به کسب مدال طلا شد .

وی بیان کرد : همچنین ‘ فرهاد رحیمی ‘ از گیلان به همراه تیم ملی کبدی ایران و ‘ اصغر کاردوست ‘ بسکتبالیست ملی پوش گیلانی به همراه تیم ملی بسکتبال ایران عنوان نایب قهرمانی آسیا و مدال نقره را کسب کردند .

سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد : ‘ محمد رهبری’ دیگر ورزشکار گیلانی به همراه تیم ملی چهار نفره شمشیربازی اسلحه سابر ایران نشان نقره را برگردن آویخت .

وی اضافه کرد : در رشته قایقرانی نیز ‘سعید فضل اولی ‘ و ‘ علی آقامیرزایی ‘ دیگر نمایندگان استان گیلان در کایاک دو نفره نشان نقره ، ‘حمیرا برزگر ‘ و ‘ نازنین ملائی’ از گیلان در روئینگ چهار نفره و ‘ امیر رهنمای رونقی ‘ دیگر ورزشکار گیلانی در روئینگ دونفره مدال برنز کسب کردند.

ورزشکاران گیلانی در دوره گذشته مسابقات آسیایی که در گوانگژوی چین برگزار شده بود ، موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شده بودند.

 انتهای پیام /

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads