کد خبر: 61617 - تاریخ: یکشنبه، 5 اکتبر 2014 - 17:58

اولین برد داماش پس از 309 روز!

داماش لیگ را با برد آغاز کرد

تیم فوتبال داماش گیلان که پس از آخرین برد خود مقابل سایپا کرج دیگر موفق نشده بود در هیچ بازی رسمی به پیروزی برسد، سرانجام پس از ۳۰۹ روز توانست در تبریز شهرداری این شهر را شکست دهد.

به گزارش خوبان، در چارچوب نخستین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران در فصل 94-93، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم اختصاصی شهرداری تبریز توانست با نتیجه دو بر یک میزبان را شکست دهد و دست پر به خانه بازگردد.

این اتفاق در حالی روی داد که داماش گیلان بیش از ده ماه بود که در هیچ مسابقه رسمی به پیروزی نرسیده بود. آخرین مسابقه ای که داماش در آن طعم برد را چشیده بود مربوط می شود به هشتم آذر ماه سال نود و دو که در کرج و برابر سایپا البرز در نخستین هفته دور برگشت لیگ برتر فصل 92-93 با نتیجه سه بر دو میزبانش را شکست داده بود.

پس از آن در تمامی بازی های دور برگشت یا متحمل شکست شد و یا به تساوی رضایت داد و همین امر موجب سقوط این تیم به دسته اول لیگ آزادگان شد، قضاوت این دیدار را مجید پورعلی با کمک‌های محسن سلطانی و مهدی سیفی به‌عهده داشتند و گل های داماش گیلان را در تبریز محمد دادرسی (در دقیقه یک و میلاد قربان زاده در دقیقه چهل و هشت به ثمر رساندند و تک گل شهرداری تبریز نیز در دقیقه 22 وارد دروازه داماش گیلان شد.

ترکیب داماش گیلان:

بهنام لایقی‌فر، مهدی کیانی، بهنام عسگرخان، مهیار نوری، امیر تیزرو، هادی سهرابی، محمد رستمی، میلاد قربانزاده، سعید اسماعیل پور (از دقیقه 89 کیانوش میرزایی)، حمید خدابنده لو (از دقیقه 90 محمدرضا مهدی زاد)، محمد دادرسی (از دقیقه 73 امین ترکاشوند).

مسابقه دو تیم داماش گیلان و شهرداری تبریز با حضور تعداد اندکی تماشاگر ( حدود دویست نفر ) برگزار شد و برخلاف سایر مسابقات لیگ دسته اول آزادگان از شبکه تلویزیونی استانی آذربایجان شرقی پخش نشد، این در حالی است که طبق وعده صدا و سیمای مرکز گیلان قرار است تمامی بازی‌های خانگی داماش به صورت زنده از شبکه باران پخش شود.

داماش در دومین هفته این بازی‌ها باید روز آدینه 18 مهرماه راس ساعت 15:15 دقیقه در ورزشگاه دکتر عضدی رشت برابر پاس همدان به میدان برود.

لازم به توضیح است که داماش گیلان در گروه ب لیگ دسته اول آزادگان با تیم‌های سیاه جامگان، صنعت نفت آبادان، پارسه، شهرداری بندرعباس، مس رفسنجان، گل گهر سیرجان، راهیان کرمانشاه، فولاد یزد، پاس همدان، اتکا و شهرداری تبریز هم گروه است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/87


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads