کد خبر: 61457 - تاریخ: شنبه، 4 اکتبر 2014 - 11:59

اخراج کاراته‌کای ایران به علت اعتراض نامعقول/ عذرخواهی فدراسیون کاراته ایران

مسئولان برگزاری مسابقات کاراته ملی‌پوش وزن 84+ کیلوگرم ایران را به دلیل اعتراض نامعقول از دور مسابقات حذف کردند.

به گزارش خوبان به نقل از مشرق، سجاد گنج‌زاده، نماینده 84+کیلوگرم تیم ملی کاراته ایران با قبول شکست 9-6 برابر حریف ژاپنی از صعود به فینال بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون بازماند.

وی در پایان مسابقه نسبت به رای داوران اعتراض کرد و دستکش‌های خود را به روی تاتامی کوبید؛ تا این حرکت موجب شود که مسئولان برگزاری مسابقات وی را از دور مسابقات حذف کنند.

 

اعتراض گنج زاده
او با درآوردن دست‌کش‌های خود به شدت فریاد می‌زد و در کنار این موضوع به مربی خود نیز اعتراض می‌کرد. گنج‌زاده معتقد بود شهرام هروی نباید در لحظات پایانی بازی تقاضای ویدیو چک می‌کرده و باید اجازه می‌داده او به کار خودش ادامه هد.

اعتراض‌های شدید گنج‌زاده در نهایت به اخراج و کنار گذاشته شدنش از بازی‌ها از سوی مسئولان برگزاری مسابقات ختم شد تا شانس کسب برنز هم از بین برود. البته مسئولان در حال تلاش برای بازگرداندن وی به مسابقات هستند.

گنج‌زاده در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر 4 از سد المولا از امارات گذشته و در مرحله یک هشتم نهایی هم با نتیجه 7 بر یک مقابل پنگ هو از چین را شکست داده بود.
.اعتراض گنج زاده

پس از این حرکت گنج‌زاده،‌ داوران پس از مشورت، او از دور مسابقات حذف کردند. این در حالی است که او شانس کسب مدال برنز بود.

این مسابقه به دلیل اعتراض پیاپی مربیان به تصمیم داوران چندین بار متوقف شد.

همچنین خبرگزاری تسنیم خبر داد مسئولان فدراسیون کاراته ایران به دنبال حرکت ناشایست سجاد گنج‌زاده، نامه عذرخواهی خود را به کمیته برگزاری مسابقات ارائه دادند تا تبعات رفتار او گریبان کل کاراته ایران را نگیرد.

در همین حال کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک به همراه سمندر رئیس فدراسیون کاراته در سالن محل برگزاری مسابقات جلسه سرپایی تشکیل دادند تا تصمیم لازم را برای جلوگیری از اقدامات احتمالی علیه کاراته ایران بگیرند. کیومرث هاشمی به شدت از رفتار نادرست گنج‌زاده ابراز ناراحتی کرد.

انتهای پیام/46

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads