کد خبر: 61286 - تاریخ: چهارشنبه، 1 اکتبر 2014 - 19:19

مجید فاتحی:

هر ایرانی به سهم خود گام کوچکی در حمایت از مردم غزه بردارد

مدیر امور اجتماعی منطقه آزاد انزلی با بیان این که در حملات ددمنشانه در جنگ 50 روزه کودکان و زنان بیشترین آسیب ها را متحمل شدند گفت:همگی ما باید به وظایف انسانی و اسلامی خود عمل نماییم.

به گزارش خوبان: مجید فاتحی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای عالی استان گیلان در خصوص 9 مهر، روز همدردی با کودکان غزه ای به خبرنگار ما گفت: غزه درسال های گذشته شاهده چندین جنگ ظالمانه بوده که در آن مردم مظلوم غزه دفاع جانانه ای را از خود نشان دادند و در واقع جنگ های 22 روزه و 50 روزه را پشت سر گذاشتند.

 

مدیر امور اجتماعی منطقه آزاد انزلی با بیان این که در حملات ددمنشانه در جنگ 50 روزه کودکان و زنان بیشترین آسیب ها را متحمل شدند گفت:همگی ما باید به وظایف انسانی و اسلامی خود عمل نماییم.

 

این مقام مسئول در پایان افزود: به همین مناسبت، 9 مهر فرصت خوبی است تا هر یک از ما به سهم خود، در این رابطه قدمی بردایم و به هر طریقی که می توانیم به این مردم مظلوم کمک نماییم.

 

گفتنی است؛ مردم غیور و مسلمان ایران برای کمک به مردم غزه از روز چهارشنبه ۹ مهر تا عصر جمعه ۱۱ مهر ماه می توانند با مراجعه به پایگاه های مقاومت بسیح . پایگاه های اهدای کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور کمک های خالصانه خود را تقدیم مردم مظلوم غزه نمایند.

 

 

انتهای پیام/90

 

 

 

 

اخبار مرتبط:

اعلام حمایت نخبگان خمامی برای همدردی با مردم مظلوم غزه

حمایت از مردم غزه، وظیفه شرعی هر مسلمان است


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads