کد خبر: 61120 - تاریخ: دوشنبه، 29 سپتامبر 2014 - 10:59

امام جمعه خمام:

آمریکا دشمن آشتی ناپذیر ملت هاست

حجت الاسلام عاشوری گفت: وسوسه و تهدید وتطمیع، کار ویژه شیطان است. شیطان بزرگ بیش از هر چیزی نیازمند شکستن عزت جمهوری اسلامی است و به همین دلیل مسئولین ایران را مدام به چشیدن میوه ممنوعه مراوده و مصافحه و معانقه با خود، وسوسه می کند.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عاشوری در خطبه های نماز جمعه خمام دوران دفاع مقدس را نقطه ی عطفی در تاریخ کشور خطاب کرد و گفت: دفاع مقدس به عنوان سند افتخار این ملت برای همیشه در اوج افتخاراتش می درخشد.

 

وی با بیان این که جنگ 8 ساله، برای عراق 380 هزار کشته و زخمی و بیش از 70 میلیارد دلار بدهکاری در بر داشت، اظهار نمود: در مقابل کشور ایران اسلامی به اوج خودباوری، خوکفایی، اقتدار و ثبات رسید.

 

دکتر عاشوری با اشاره به این که کار اصلی را در جنگ جوانان رزمنده، ایثارگر و شهدای گرانقدر انجام دادند، خاطرنشان کرد: ما امروز باید نتیجه کار این عزیزان را که حاکمیت قوانین اسلامی در سایه ولایت فقیه است حفظ کنیم و نگذاریم هیچ کس تحت هیج عنوانی آن را از مسیر اصلی و اصیل خود خارج سازد.

 

امام جمعه خمام با اشاره به سالروز شکست حصر آبادان در پنجم مهر ماه، یکی از مهم ترین خصوصیات این عملیات را وحدت نیروهای سپاه و ارتش در عمل دانست و تصریح کرد: سپاه وارتش یکرنگی و اتحاد خود را در جریان این عملیات ثابت نمودند.

 

حجت الاسلام عاشوری

 

خطیب جمعه خمام در بخش دیگری از خطبه ها، آمریکا را دشمن آشتی ناپذیر ملت ها دانست که هرگز به توافق پایاپای و عادلانه تن نمی دهد و افزود: آمریکایی ها تسلیم ما را می خواهند و نه تعامل و توافق. هر تسلیمی هم گستاخی و طلبکاری و تهاجم بیشتر آن ها را به دنبال دارد.

 

دکتر عاشوری، نتیجه دیدار امسال رئیس جمهور ایران با نخست وزیر انگلیس را معرفی شدن ایران به عنوان حامی تروریست توسط این روباه پیر دانست و گفت: وسوسه و تهدید وتطمیع، کار ویژه شیطان است. شیطان بزرگ بیش از هر چیزی نیازمند شکستن عزت جمهوری اسلامی است و به همین دلیل مسئولین ایران را مدام به چشیدن میوه ممنوعه مراوده و مصافحه و معانقه با خود، وسوسه می کند.

 

حجت الاسلام عاشوری در پایان خطبه های نماز جمعه، با اشاره به آغاز سرشماری عمومی کشاورزی سال 93، از کشاورزان خواست تا همکاری لازم را با ماموران آمار به عمل بیاورند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads