کد خبر: 61112 - تاریخ: دوشنبه، 29 سپتامبر 2014 - 10:32

در صحن علنی شورا؛

اعضای کمیسیون های پنج گانه شورای اسلامی رشت معرفی شدند

اعضای کمیسیون‌‌های پنج گانه شورای اسلامی شهر رشت در شصت و دومین جلسه علنی این شورا با برگزاری انتخابات معرفی شدند.

به گزارش خوبان: اعضای کمیسیون‌‌های پنج گانه شورای اسلامی شهر رشت عصر  روز یکشنبه در شصت و دومین  جلسه علنی این شورا با برگزاری انتخابات معرفی شدند.

بر این اساس مظفر نیکومنش نودهی و رضا جمشیدی با ۱۵ رای، محمود باقری خطیبانی و فرانک پیشگر با ۱۴ رای، اسماعیل حاجی‌پور، فاطمه شیرزاد و رضا موسوی روزان با ۱۲ رای به عنوان اعضای کمیسیون‌ بهداشت، و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت انتخاب شدند.

در انتخابات کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت ،مظفر نیکومنش نودهی و فرهاد شوقی با ۱۵ رای، فاطمه شیرزاد با ۱۴ رای، رضا جمشیدی چناری و محمود باقری خطیبانی با ۱۳ رای، محمدعلی رفیعی نوده با ۱۲ رای و فرانک پیشگر با ۱۱ رای معرفی شدند.

عباس صابر، مسعود کاظمی، فرهاد شوقی و مجید رجبی ویسرودی با ۱۴ رای و امیرحسین علوی، اسماعیل حاجی‌پور و رضا رسولی با ۱۱ رای به عنوان اعضا نیز به مدت یک سال در کمیسیون توسعه و عمران شهری شورای شهر رشت فعالیت خواهند کرد.

اعضای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت نیز تا یک سال آینده با ترکیب مسعود کاظمی با ۱۵ رای، مظفر نیکومنش نودهی با ۱۴ رای، محمدحسین واثق کارگرنیا و مجید رجبی ویسرودی با ۱۳ رای، رضا موسوی روزان با ۱۲ رای، رضا رسولی و اسماعیل حاجی‌پور با ۱۰ رای  فعالیت خواهد کرد

عباس صابر، رضا جمشیدی چناری، مجید رجبی ویسرودی، محمدعلی رفیعی نوده، مسعود کاظمی و محمدحسین واثق کارگرنیا با ۱۵ رای و امیرحسین علوی با ۱۳ رای به عنوان اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای شهر  انتخاب شدند.

 

منبع: 8 دی نیوز

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads