کد خبر: 60867 - تاریخ: جمعه، 26 سپتامبر 2014 - 23:20

در گفتگو با خوبان خبر مطرح شد؛

رئیس شورای بخش خشکبیجار: تربیت صحیح در مدارس زمینه ساز فرهنگ ایثار و شهادت است

حسن عاشوریان گفت: با اندکی تفکر پی می بریم هم زمان شدن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس حکمتی وجود دارد زیرا آموزش و تربیت صحیح در منزل و مدرسه زمینه ایثار و شهادت و افزایش بصیرت و جهاد در راه خدا را فراهم می سازد.

به گزارش خوبان: حسن عاشوریان ریئس شورای اسلامی بخش خشکبیجار در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: به فرموده امام رضا (ع)، مومن در مدت زندگی خود از تحصیل و علم خسته نمی شود.

وی افزود: با اندکی تفکر پی می بریم هم زمان شدن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس حکمتی وجود دارد زیرا آموزش و تربیت صحیح در منزل و مدرسه زمینه ایثار و شهادت و افزایش بصیرت و جهاد در راه خدا را فراهم می سازد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، زمانی که دستان سلطه گران از منابع ملی ایران کوتاه شد، دشمن با یک طرح گرگ صفتانه اقدام به تحریک یک حاکم بی بصیرت و جاه طلب بنام صدام نموده و با حمایت مالی و تسلیحاتی از وی، صدام را برای تجاوز به سرزمین پهناور ایران وسوسه نمود. غافل از اینکه شیران خوابیده در بیشه اجازه چنین گستاخی را به دشمنان غاصب نمی دهند.

رئیس شورای بخش خشکبیجار افزود: از طرفی اقدام جاهلانه دشمن نشان از بی دانشی آنان داشت، زیرا اگر شخصی علم و دانش داشته باشد ابتدای برای انجام هرکاری فکر و تحقیق می کند و تاریخ را مطالعه می نماید تا بفهمد در شمال کشور ایران روحانی مبارز بنام میرزا کوچک خان با روس ها و انگلیس ها چه کرده و در جنوب کشور ریئس علی دلواری با استعمار پیرانگلیس چه کرده است.

عاشوریان در پایان گفت: این بی دانشی مستکبران موجب گردید تا مردم ولایتمدار و پیرو سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) است به ندای رهبر خود لبیک بگویند. و پیمان ببندند تا خون در رگ دارند عقب نشینی نکنند.

رئیس شورای بخش خشکبیجار خاطرنشان کرد: امروز تحریم یک جنگ پنهان است. مردم ما به فرمایشات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با اقتنصاد مقاومتی با دشمنان مقابله می نمایند.

گزارش: مجتبی فرهنگی

انتهای پیام/91


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. محمد علیدخت
     | 2014/09/27 - 11:32
    پاسخ

    باسلام تبریک عرض می نمایم خدمت برادر بسیجی و جانباز سرافراز آقای عاشورایان، رییس شورای اسلامی بخش خشکبیجار و امیدوارم در زندگی و در امر کاری موفق و موئد باشند. التماس دعا برادر…..

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads