کد خبر: 60854 - تاریخ: جمعه، 26 سپتامبر 2014 - 18:55

فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت در گفتگو با خوبان خبر:

پیشرفت ایران در عرصه های مختلف برخاسته از عزم ملی و جهادی است

فرمانده سپاه ناحیه مقداد گفت: در جنگ تمام عیار با مستکبرین عالم در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی باید با اقتدا به عزم والای شهدای عزیزمان در برابر سختی ها و مشکلات استقامت داشته باشیم.

به گزارش خوبان: سرهنگ جمشید اصحابی فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تشریح برنامه های این ناحیه در ایام دفاع مقدس گفت: سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس پس از برگزاری جلسات ستادی با مسئولین و عوامل مرتبط ، برنامه های مختلفی را بر اساس ارزش های دفاع مقدس پیش بینی کرده که از اهم این برنامه ها می توان به افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس و صبحگاه دانش آموزی و زنگ مقاومت اشاره نمود.

 

سرهنگ اصحابی افزود: ویزیت رایگان، دیدار با خانواده معظم شهدا، گلباران قبور مطهر شهدا، یادواره  شهدا، کارگاه های حجاب و عفاف، نشست های بصیرتی، حضور در نماز جمعه در سه بخش خمام، خشکبیجار و لشت نشاء و پیاده روی خانوادگی در بخش لشت نشاء از دیگر برنامه های سپاه مقداد رشت در ایام دفاع مقدس است.

 

فرمانده سپاه مقداد رشت با اشاره به این که بر اساس گفته حضرت امام (ره)، ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم اظهار داشت: بسیاری از ملت های آزاده جهان از انقلاب ما اقتباس نمودند و همچون ملت غیور ایران به این خودباوری رسیدند که با همت و تلاش و ایمان راسخ و تکیه به قدرت لایزال الهی می توان در برابر ابرقدرت ها ایستاد و کشور را به عزت و سعادت رساند.

 

این مقام مسئول پیشرفت های وسیع ایران در عرصه های مختلف عملی، پزشکی، صنعتی، ورزشی و … را برخاسته از عزم ملی و جهادی دانست.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا دشمن پس از جنگ 8 ساله، رو به جنگ نرم آورده است گفت: با عنایت به کلام امام (ره) دفاع همچنان باقیست و در این جنگ تمام عیار با مستکبرین عالم در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، باید با اقتدا به عزم والای شهدای عزیزمان در برابر سختی ها و مشکلات استقامت داشته باشیم.

 

فرمانده سپاه مقداد رشت در پایان گفت: با حفظ ارزش های دینی و با امید به نصرت قطعی الهی از این پیچ تارخی با افتخار کامل در سایه تبعیت محض از آقا و مقتدایمان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عبور کنیم و زمینه ظهور آقا بقیه الله الاعظم (عج) را فراهم آوریم.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۳

  1. محمد علیدخت
     | 2014/09/27 - 11:36
    پاسخ
    +1
    0

    سلام علیکم بهره مند شدیم از بیانات شما پاسدار اسلام و برایتان آرزوی موفقیت و سلامتی را از خداوند منان خواستاریم

  2. م.ق
     | 2014/09/28 - 21:15
    پاسخ
    +1
    0

    خدا قوت یکی ازبزرگترین دستاورد انقلاب وحدت مردم ایران بوده که در سایه آن عزم ملی حاصل شد. یاعلی

  3. kaafi
     | 2014/09/29 - 17:53
    پاسخ

    agha boro donbal mohit zist, dasht o darya o jangal bimaar ast, javanan dar senn 30 salegi az sekteh mimiran, tahghighat o kar dar zamineh mohit zist ro dar dastoor kaar gharar bedid. savahel o jangal o daryaye kasif o aloodeh ro nemibini. jangal khomam ataesh gereft, chkar kardin. ba doaa ke nemishehb

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads