کد خبر: 6072 - تاریخ: سه‌شنبه، 28 آگوست 2012 - 20:35

گزارش سرلشکرجعفری از وضع امنیت‌تهران

بر اساس مصوبه ستاد فرماندهی کل قوا مسئولیت امنیت اجلاس سران غیر متعهد‌ها در تهران به سپاه محول شده است

به گزارش خوبان به نقل از فارس، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد فرماندهی کل قوا مسئولیت امنیت اجلاس سران غیر متعهد‌ها در تهران به سپاه محول شده است، گفت: بر این اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حدود یک ماه قبل با همکاری تمامی دستگاههای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی و سایر‌ نهادهای مرتبط با موضوع امنیت فعالیت خود را در این خصوص آغاز کرده است.

وی افزود: هماهنگی‌‌های مطلوبی که در زمینه برقراری امنیت اجلاس غیر متعهد‌ها از مرزهای سرزمینی ایران تا تهران بزرگ و محل برگزاری اجلاس انجام گرفته پیش‌بینی می‌شود که با یاری خداوند متعال شاهد برقراری امنیت مطلوبی در مدت برگزاری اجلاس غیر متعهد‌ها در تهران باشیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به برگزاری اجلاس غیر متعهد‌ها در کشورمان، آنرا نشانه‌ای از افول قدرت پوشالی آمریکا و غرب عنوان و تصریح کرد: علیرغم تمامی فشارهای وارده به منظور جلوگیری از برگزاری مقتدر و آبرومندانه اجلاس غیرمتعهد‌ها، این اجلاس به صورت هماهنگ و منظم برگزار شده و سران کشورها با انگیزه و علاقه در آن شرکت می‌کنند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد این اجلاس گامی بلند در راستای حقانیت مبارزه علیه استکبار و نظام سرمایه‌داری بوده و نقطه عطفی در تاریخ تشکیل این اجلاس مهم و بین المللی شکل گیرد.

جعفری در پایان ضمن تقدیر از تلاش تمامی دستگاههای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی و نیز سپاه و بسیج و نهادهایی که در تامین امنیت برگزاری اجلاس غیر متعهدها تعامل و همکاری کاملی را ایجاد کردند از هموطنان عزیز بویژه مردم تهران که در مدت برگزاری این اجلاس نهایت همکاری را داشتند، تشکر کرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads