کد خبر: 60401 - تاریخ: دوشنبه، 22 سپتامبر 2014 - 13:11

مدیر کل ارشاد گیلان:

84 برنامه فرهنگی هنری توسط ارشاد گیلان در هفته دفاع مقدس اجرایی می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اجرای 84 برنامه فرهنگی ـ هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در گیلان خبرداد و گفت: هنر راهکاری ارزشمند و ماندگار برای ارائه چگونگی دفاع مقدس است.

به گزارش خوبان: فیروز فاضلی در گفتگویی اظهار کرد: کارگروه فرهنگی و هنری به عنوان یکی از زیرمجموعه های ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس از ادارات ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نهاد کتابخانه های عمومی تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه هنر، راهکاری ارزشمند و ماندگار برای ارائه چگونگی دفاع مقدس است، تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس از دو تکه دفاع و تقدس برخوردار است پیوند این دو با هنر مانایی و پویایی آن را برای همیشه به ارمغان می آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه دفاع مقدس در انقلاب اسلامی یکی از رفیع‌ترین قله‌های افتخارات ملت ایران را داراست، گفت: مهم ترین محور در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس گسترش ارزش های معنوی و اسلامی است.

فاضلی از اجرای 84 برنامه فرهنگی ـ هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در گیلان خبرداد و اضافه کرد: برگزاری مسابقات هنری ـ تجسمی، جلسه‌های شعر و خاطره و نمایش فیلم‌های دفاع مقدس در 18 سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها، اجرای برنامه های کودک و نوجوان با رویکرد دفاع مقدس از برنامه ‌های این هفته در گیلان است.

وی با اشاره به ایثار و ازخودگذشتگی های شهیدان و ایثارگران، بیان کرد: باید تمام تلاش خود را در این راستا بکار گیریم تا دین خود را به این بزرگ قامتان بی ادعا که علت اصلی عزت و سربلندی امروز ما هستند ادا کنیم.

فاضلی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد به مناسبت هفته دفاع مقدس در گیلان فعال می‌شوند، تصریح کرد: برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی دفاع مقدس، اجرای موسیقی مناسب با دفاع مقدس، نمایش‌های خیابانی و دیدار با ایثارگران از دیگر برنامه‌های اجرایی همزمان با هفته دفاع مقدس در استان است.

منبع: روابط عمومی ارشاد گیلان

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads