کد خبر: 6032 - تاریخ: سه‌شنبه، 28 آگوست 2012 - 12:33

تغییر چهار استاندار در هفت سال !

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان گفت: استاندار جدید گیلان در مقابل جریان انحرافی، فتنه و اصلاح‌طلبان هوشیار باشد.

به گزارش خوبان از فارس ، نظرعلی علیزاده شامگاه دوشنبه در همایش جمعی از اصولگرایان این شهرستان در مسجد قدس رشت با اشاره به تغییر استاندار گیلان توسط هیئت دولت اظهار کرد: تغییر استاندار مسئله طبیعی است اما با توجه به مسائل خاص حساسیت‌هایی را در استان به دنبال داشت.

وی با اشاره به طرح و تصمیم سریع دولت در جابه‌جایی استاندار گیلان، افزود: به یقین این تغییر به یکباره نبوده و اقدام‌هایی از قبل صورت گرفته است اما گیلانیان انتظار نداشتند این تغییر و تحول در هفته دولت انجام شود و این مسئله یکی از عوامل تحریک افکار عمومی بود.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان با اشاره به موضع‌گیری‌های موافقان و مخالفان استاندار برای تغییر، گفت: افراد و گروه‌ها در ارائه نظراتشان آزاد هستند و بنده از هر دو طرف به دلیل حساسیتشان نسبت به موضوعات استان تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: باید با وحدت، همدلی، برادری و دلسوزی نسبت به انقلاب اسلامی اهداف نظام مقدس را پیگیری کنیم.

* تغییر چهار استاندار گیلان در دولت احمدی‌نژاد

علیزاده با بیان اینکه تغییرات مستمر در مدیریت عالی گیلان به این استان ضربه زده است، افزود: تغییر چهار استاندار تنها در هفت سال عمر دولت احمدی‌نژاد فرصت را برای برنامه‌ریزی از گیلان گرفت.

وی دولت نهم و دهم را دوران طلایی اصولگرایی دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از استان‌های کشور در این مدت توسعه چشمگیری در عرصه‌های مختلف به‌ویژه کشاورزی داشته‌اند اما گیلان از این توسعه محروم ماند.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان مدت زمان حداقلی برای مدیریت عالی در استان را سه سال عنوان کرد و گفت: مدیر ارشد هر استانی حداقل دوره زمانی سه ساله را برای برنامه‌ریزی و هدایت استان نیاز دارد.

وی بیان کرد: دولت احمدی‌نژاد نیز پس از گذشت هفت سال امروز توانست کارهای عمده‌ای را به ثمر برساند و این نشان دهنده اهمیت زمان در مدیریت است.

علیزاده با تاکید بر اینکه تغییرات پس از هر انتخاباتی در کشور رخ می‌دهد که بسیاری از آنها لازم و برخی نیز به ضرر انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: تغییرات مدیران باید طبق معیارهای دینی و اسلامی باشد و گروه‌های مختلف در تغییرات نقش دارند.

* جریان انحرافی گیلان رشد کرده است

وی با بیان اینکه اصولگرایان و نیروهای ارزشی استان باید هوشیار باشند، اظهار کرد: در دوره اخیر شاهد رشد جریان انحرافی و ظلم آنها به نیروهای ارزشی و مردم در استان بودیم.

استاد دانشگاه‌های گیلان با تاکید بر خطرناک بودن ائتلاف اصلاح‌طلبان، جریان فتنه و انحرافی در استان افزود: گیلان فرصت توسعه پایدار در دوران طلایی اصولگرایان را از مدت‌ها پیش از دست داد.

وی با اشاره به ضعف و قوت تمام افراد در مسئولیت‌ها ادامه داد: مناسب نیست که افراد نقد شوند و مهم جریان‌هایی بوده که در مسیری منحرف در حال حرکت است.

علیزاده با بیان اینکه ما به دنبال دولت اسلامی هستیم که زمینه ساز ظهور باشد، متذکر شد: ما مدعی مدیریت جهانی هستیم و در این راه باید بصیر، هوشیار و دانا بود.

* استاندار جدید گیلان با تیزهوشی در مسیر توسعه استان گام بردارد

وی درباره انتخاب کیهان هاشم نیا به عنوان استاندار گیلان بیان کرد: به یقین در مورد ایشان تحقیق شده و هاشم‌نیا سابقه پاسداری را در کارنامه خود دارد.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان با اشاره به اشتباهات و ضعف‌های گذشته در استان ابراز کرد: امیدواریم هاشم‌نیا با تیزهوشی و زرنگی که دارد در مسیر توسعه استان گام‌های جدی بردارد.

وی با اشاره به سوابق خدمتی استاندار جدید گیلان افزود: هاشم‌نیا مسئولیت‌های زیادی را در استان و کشور داشته است.

علیزاده با بیان اینکه از تحلیل هاشم‌نیا برای پذیرش استانداری و نحوه کار در گیلان اطلاعی نداریم، یادآور شد: ایشان باید توجه داشته باشند که سال‌ها نیروهای ارزشی استان خون دل خوردند تا منحرفان، فتنه‌گران و اصلاح‌طلبان در استان منزوی شوند.

وی با بیان اینکه برخی منحرفان با انتساب خود به هاشم‌نیا در تلاش برای ضربه زدن به استان هستند، اذعان کرد: استاندار جدید گیلان با زیرکی و هوشیاری که دارد باید بیش از پیش مراقب اطرافیان و برخی افراد منحرف باشد که اینگونه خواهد بود.

* سناریوهای پشت پرده فتنه گران رصد می‌شود

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان با بیان اینکه اصولگرایان استان بیش از پیش وحدت داشته باشند، تصریح کرد: دست‌هایی پشت پرده می‌نشینند و تصمیمات نادرستی درباره استان می‌گیرند که باید بگوییم حزب‌الله گیلان بیدار است و سناریوهای پشت پرده فتنه گران را رصد می‌کند.

وی افزود: گروه‌های مختلف اصولگرایان گیلان با توجه به شرایط انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سال آینده بیش از پیش وحدت داشته باشند.

علیزاده با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان اسلام تصریح کرد: نباید خیلی نگران رفت و آمدها در مسئولیت‌ها بود و در صورت وحدت اصولگرایان بدون تردید اتفاق خاصی نمی‌افتد.

وی با بیان اینکه نمایندگان گیلان در مقابله با جریان فتنه و انحرافی و اصلاح‌طلبان هوشیار باشند، خاطرنشان کرد: حزب‌الله عملکرد نمایندگان را رصد می‌کند.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان افزود: مدیران، مسئولان و نمایندگان استان باید در صحنه درست عمل کنند و در مقابل تهدیدات مراقب باشند.

* تحقیر حزب‌الله احمقانه است/ اصولگرایان سکوت نمی‌کنند

وی با اشاره به پیامک‌های جریان انحرافی در گیلان ابراز کرد: حزب‌الله هرگز تحقیر نمی‌شود و تحقیر کردن حزب‌الله کاری احمقانه است.

علیزاده ادامه داد: حزب‌الله از این نوع پیامک‌ها عصبانی نمی‌شود و اگر در مسیر حفظ ارزش‌ها سیلی هم بخوریم کوتاه نمی‌آییم.

وی با بیان اینکه نباید عرصه را تسویه حسابی کنیم اظهار کرد: همدلی و وحدت رمز توسعه پایدار گیلان است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads