کد خبر: 60218 - تاریخ: یکشنبه، 21 سپتامبر 2014 - 12:33

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خبر داد:

رونمایی از فیلم اولین مردان گیل همزمان با هفته دفاع مقدس

سید علی حسینی با اشاره به اجرای نمایش خیابانی دفاع مقدس و نمایش خیابانی دجال‌واره با محوریت آشنایی مردم با مضرات دفاع مقدس، گفت:فیلم اولین مردان گیل همزمان با دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

به گزارش خوبان، سید علی حسینی روز شنبه در نشستی با خبرنگاران با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی برای ترویج تفکر ایثار و فداکاری و ایجاد روحیه مدیریت جهادی دارند، اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور حماسه و دلاور مردی‌های مردم و رزمندگان اسلام در حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس تجلی ولایت‌مداری، ایمان و وحدت ملت ایران است، افزود: دفاع مقدس موجب عزت و سربلندی ما در دنیا شد و نسل‌های حاضر از آن تجربیات گران قدر قیمت بهره شدند.

پیروزی غزه نشان دهنده الگو بودن دفاع مقدس در عصر حاضر است

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، پیروزی غزه نشان دهنده الگو بودن دفاع مقدس در عصر حاضر است،گفت: ما با این الگو می‌توانیم از منابع ملی خود دفاع کنیم و تفکر و اندیشه‌ای که تمام مردم و رزمندگان داشته‌اند را در دنیا نشر دهیم.

حسینی با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح در نخستین از هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از 34 برنامه شاخص در استان، 14 برنامه در سراسر استان برپا می‌شود.

کتاب‌ روزهای خوب خدا در گیلان رونمایی می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس، افتتاح نمایش رزمی فرهنگی، تجلیل از سربازان نمونه، برگزاری رالی موتورسواران حلقه صالحین دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت و ایثار، برگزاری فینال مسابقات ورزشی ویژه سربازان را از جمله برنامه‌های دفاع مقدس امسال در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اعزام تیم درمانی به منطقه پونل رضوانشهر، فینال مسابقات والیبال نیروهای مسلح گیلان، در مراسم صبحگاه و اختتامیه ادبیات داستانی بسیج از دیگر برنامه‌های هفته دفاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حسینی با اشاره به اجرای نمایش خیابانی دفاع مقدس و نمایش خیابانی دجال‌واره با محوریت آشنایی مردم با مضرات دفاع مقدس، گفت: برگزاری شب خاطره (هفت شب حدیث هشت سال دفاع مقدس) در پایگاه‌های بسیج استان برنامه‌ریزی شده است.

فیلم اولین مردان گیل همزمان با دفاع مقدس رونمایی می‌شود

وی با اشاره به رو نمایی از فیلم اولین مردان گیل در هفته دفاع مقدس امسال، گفت: نشست‌های بصیرتی در حوزه‌های مقاومت در استان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه یک سوم برنامه‌ای صدا و سیمای گیلان خاص دفاع مقدس است، افزود: حضور محکم و منسجم در فضای مجازی، از مهم‌ترین برنامه‌های ما است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/98


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads