کد خبر: 60026 - تاریخ: چهارشنبه، 17 سپتامبر 2014 - 17:05

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان عنوان کرد:

غوغاسالاری برخی برای حذف رسانه‌های ارزشی گیلان

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: بعضی از افراد و جریان‌ها با غوغاسالاری رسانه‌ای به‌دنبال حذف رسانه‌های ارزشی در گیلان هستند.

به گزارش خوبان: سردار نظرعلی علیزاده امروز در گفت‌وگو با فارس در رشت با اشاره به جریان‌سازی بعضی از افراد و گروه‌ها علیه رسانه‌های ارزشی در گیلان اظهار کرد: جبهه رسانه‌ای گروه‌های اصلاح‌طلب با عضویت بخشی از رسانه‌ها در استان تشکیل شده است.

وی به همراهی خانه مطبوعات گیلان با جریان مذکور اشاره کرد و افزود: حمایت از تمام رسانه‌ها باید یکی از برنامه‌های خانه مطبوعات باشد.

علیزاده خواستار حمایت از تمام رسانه‌ها توسط رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان شد و بیان کرد: موضع‌گیری علیه رسانه‌های ارزشی قابل قبول نیست.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه بعضی از افراد و جریان‌ها با غوغاسالاری رسانه‌ای به‌دنبال حذف رسانه‌های ارزشی در استان هستند، تصریح کرد: غوغاسالاری برای حضور نداشتن رسانه‌های ارزشی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … در گیلان آغاز شده است.

وی به استفاده رسانه‌های اصلاح‌طلب از امکانات دولتی در پوشش فضای اعتدال در گیلان اشاره کرد و گفت: رسانه‌های اصلاح‌طلب از پشتیبانی مادی و معنوی مقام‌های اجرایی گیلان در این استان برخوردار هستند.

علیزاده رسانه را زبان گویای جامعه خواند و یادآور شد: برخی از رفتارها برای بسته شدن رسانه‌های ارزشی قابل قبول نیست.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads