کد خبر: 59934 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 سپتامبر 2014 - 15:20

در هفته دفاع مقدس؛

زنگ مقاومت 485 مهد کودک گیلان نواخته می‌شود

مدیر کل بهزیستی گیلان از نواخته شدن زنگ مقاومت در 485 مهد کودک این استان خبر داد.

به گزارش خوبان: حسین نحوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست بهزیستی استان به ارائه برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط بهزیستی استان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه  به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است، اظهار کرد: این برنامه‌های با همکاری پایگاه مقاومت و کارشناسی حوزه فرهنگی اجرا می‌شود.

مدیر کل بهزیستی گیلان نواختن زنگ مقاومت در 485 مهد کودک با نظارت این نهاد در نخستین روز از ماه مهر را از جمله این برنامه‌ها ذکر کرد.

وی با تاکید بر اینکه همه باید خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن ایام هفته دفاع مقدس آماده کنند، از  اعزام تعدادی کارکنان بهزیستی گیلان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

نحوی‌نژاد دیدار با تعدادی از جانبازان اعصاب و روان در مراکز بستری بهزیستی و برگزاری همایش هفته دفاع مقدس با حضور ایثارگران و کارکنان بهزیستی را از دیگر برنامه‌های این نهاد ذکر کرد.

وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره ایام دوران دفاع مقدس الگوی فرهنگی برای مقاومت و پایداری است، تصریح کرد: در این هفته نمایشگاه یادواره شهدا، حجاب و عفاف و سبک زندگی ایرانی و اسلامی برپا می‌شود.

این مسئول برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی و رقابت‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و یادآور شد: دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان از دیگر برنامه‌های بهزیستی استان در هفته دفاع مقدس است.

وی دفاع مقدس را نماد پایداری ملت ایران در مقابل متجاوزان دانست و متذکر شد: در هفته دوران مقدس خدمات توان‌پزشکی به صورت رایگان به بیماران ارائه می‌شود.

این مسئول فرهنگ‌سازی و پاسداشت دوران دفاع مقدس را از اهداف مهم برنامه‌های بهزیستی گیلان در این هفته ذکر کرد.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads