کد خبر: 5992 - تاریخ: دوشنبه، 27 آگوست 2012 - 19:41

اشتغال اولویت نخست استاندار گیلان باشد

دولت هر حکمی صادر کند همکاری می‌کنیم اما این امر به معنای آن نیست که چشم خود را بر ضعف‌ها ببندیم بلکه به وظیفه خود عمل می‌کنیم.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، غلامعلی جعفرزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران انتخاب استاندار جدید گیلان را تصمیم دولت دانست و اظهار کرد: نمایندگان مجلس در انتخاب استاندار گیلان دخالت نداشتند.

وی با قدردانی از تلاش‌های سعادتی استاندار گیلان، افزود: اگر انتقادی داشتیم دلسوزانه، حسب تکلیف و وظیفه شرعی بوده زیرا در مجلس شورای اسلامی به قرآن مجید قسم خوردیم که مدافع حقوق مردم باشیم ضمن اینکه حین انتقاد همکاری کردیم و با استاندار جدید نیز وضعیت به این منوال است و با کسی عقد اخوت نبستیم.

جعفرزاده با تاکید بر پیگیری مطالبات مردم، ابراز کرد: دولت هر حکمی صادر کند همکاری می‌کنیم اما این امر به معنای آن نیست که چشم خود را بر ضعف‌ها ببندیم بلکه به وظیفه خود عمل می‌کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به مدت باقی مانده از دولت دهم اشاره کرد و گفت: با توجه به انتخاب دولت جدید در سال آینده و تایید وزرا از طرف مجلس، استاندار جدید گیلان حدود دو سال فرصت فعالیت دارد.

وی استاندار جدید گیلان را آگاه به مسایل استان دانست و خاطرنشان کرد: آقای هاشم‌نیا سال‌ها در گیلان مدیر بوده و چالش‌ها و فرصت‌های استان را شناسایی کرده و به آنها آگاهی دارد.

جعفرزاده با بیان اینکه استاندار باید بسیاری از فرصت خود را به اشتغال اختصاص دهد، تصریح کرد: اشتغال باید اولویت نخست و آخر استاندار گیلان باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس بر حفظ و تثبیت اشتغال موجود تاکید کرد و افزود: مسئولان باید به دنبال ایجاد اشتغال پایدار باشند و نمایندگان مردم در مجلس آمادگی همکاری و اخذ موافقت‌های اصولی و همچنین هدایت منابع از مرکز به استان را دارند.

وی با اشاره به فرصت جذب بودجه سال گذشته تا پایان شهریور جاری، بیان کرد: جذب اعتبارات استانی از سهم بودجه متمرکز ملی باید نکته بارز و موفقیت‌آمیز مدیران باشد و تا پایان سال برای این امر زمان وجود دارد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads