کد خبر: 59779 - تاریخ: شنبه، 13 سپتامبر 2014 - 20:46

عوامل جدید توهین به مقدسات در وایبر

جانشین رئیس پلیس کشور گفت: سرنخهای جدیدی از عوامل توهین به مقدسات و حضرت امام در شبکه اجتماعی وایبر به دست آورده ایم که در صورت موافقت دستگاه قضایی، این افراد را به مردم معرفی می کنیم.

به گزارش خوبان به نقل از مهر، سردار حسین اشتری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اقداماتی که توسط پلیس فتا انجام شده است و با همکاری سایر نیروها و دستگاههای امنیتی به سرنخهایی از عوامل توهین به مقدسات و مقامات در وایبر دست پیدا کرده ایم که با تشخیص مراجع قضایی این افراد را به مردم معرفی می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در دهه آخر شهریور شاهد افزایش ترددها خواهیم بود، افزود: اقدامات اولیه توسط پلیس راهور در استانها انجام شده است و از تمامی دستگاهها خواسته ایم با تمامی ظرفیت وارد موضوع شوند. علاوه بر نیروهای راهور نیروهای کمکی از سایر پلیس ها در محورهایی که بیشترین تردد را دارند بکار گرفته می شوند.

جانشین رئیس پلیس کشور از هموطنان خواست بازگشت خود را توزیع کنند تا در یک روز خاص برنگردند و با توجه به تجربه تعطیلات عید فطر حداقل امکانات را از جمله مواد غذایی به همراه داشته باشند تا در صورت بروز مشکل یا ایجاد ترافیک بتوانند بدون مشکل کارشان را ادامه دهند.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار داشت: نیروی انتظامی تمهیداتی را برای سال تحصیلی با هماهنگی سایر دستگاه ها در نظر گرفته است که امیدواریم با همکاری خوب مردم امسال نیز کمترین مشکلی نداشته باشیم اگر دانش آموزان و والدین به توصیه مسئولان پلیس گوش کنند با کمترین مشکل مواجه می شویم.

سردار اشتری در جلسه بررسی چالشهای ترافیکی طرح تابستانه در جاده های شمال کشور اظهار داشت: امیدواریم توان علمی و تخصصی پلیس راهور ارتقا یابد و خوشبختانه با توجه به اینکه این پلیس بر روی موضوعات و تکنولوژی تکیه کرده است شاهد تاثیرات آن هستیم.

وی با بیان اینکه باید از سامانه های هوشمند برای رسیدن به نقطه مطلوب استفاده کرد، افزود: اگرچه با نقطه مطلوب فاصله داریم اما باید تلاش کنیم این فاصله را کم کنیم و با سرعت بیشتری از سامانه های هوشمند استفاده کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه اعتمادسازی و جامعه محوری که در پلیس راهور وجود دارد بهترین سرمایه است گفت: باید در فرهنگ سازی استفاده از خودروها اقداماتی انجام شده و این فرهنگ ارتقا یابد ضمن اینکه پلیس نقاط حادثه خیز را شناسایی کرده و با اعلام این موضوع به دستگاه ها سهمش را انجام داده است.

وی افزود: اگر استفاده از سامانه های دوربین و تجهیزات الکترونیکی در نقاط حادثه خیز انجام شود میزان تلفات و تصادفات در این مناطق کاهش می یابد. سردار اشتری در ادامه بر لزوم افزایش روحیه جهادی در بین نیروهای پلیس تاکید کرد و گفت: روحیه جهادی یعنی اینکه از امکانات موجود بهترین استفاده را بکنیم. هرچه مدیریت و روحیه جهادی را تقویت کنیم می توان از ظرفیت های موجود به بهترین شکل استفاده کرد. با روحیه جهادی امیدواریم بتوانیم تلفات را کاهش دهیم و در پایان سال گزارش خوبی به مردم ارائه کنیم.

وی با تاکید بر موضوع ایمنی خودرو و معاینه فنی ادامه داد: نیروهای پلیس باید خودروهای فاقد معاینه فنی را اعمال قانون کند و امیدواریم امسال نیز شاهد کمترین تصادف و تلفات باشیم.

انتهای پیام/71


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads