کد خبر: 59769 - تاریخ: شنبه، 13 سپتامبر 2014 - 12:07

باند خانوادگي سارقان داخل خودرو در رشت متلاشي شد/ عکس

فرماندهي انتظامي شهرستان رشت از دستگيري و انهدام باند سارقان داخل خودرو كه از اعضای يك خانواده بودند خبر داد.

به گزارش خوبان، فرماندهي انتظامي شهرستان رشت از دستگيري و انهدام باند سارقان داخل خودرو كه از اعضای يك خانواده بودند خبر داد.

سرهنگ رحيم شعباني در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در اين شهرستان موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران مبارزه با سرقت پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

شعباني در خصوص نحوه دستگيري اين افراد بيان کرد: ماموران در بررسي هاي خود به يك دستگاه خودروي پرايد مشكوك با اطمينان از نقش سرنشين يا سرنشينان اين خودرو در سرقتهاي داخل خودرو توانستند در اقدام ضرب العجلي سرنشينان آن را غافلگير و اعضای يك خانواده 4 نفره 43 ، 32 ، 15 و 8 ساله را دستگير كند.

 

سارقین خانوادگی

 

وي اضافه کرد: متهمان در تحقيقات تکميلي در پليس آگاهي به 15 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرده و پرونده آنان جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضایي شد.

فرماندهي انتظامي شهرستان رشت در پايان از دارندگان خودروها خواست از پارك خودروهاي خود در مناطق ناامن، حاشيه جاده ها، خيابانها خودداري کرده و خودروهاي خود را به تجهيزات ايمني و هشداردهنده مجهز کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/97


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads