کد خبر: 59701 - تاریخ: جمعه، 12 سپتامبر 2014 - 19:04

در آستانه‌اشرفیه؛

شرب خمر در عروسی یک نفر را کشت

شرب خمر در عروسی روستای کورکای آستانه‌اشرفیه یک نفر را کشت و تعدادی را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش خوبان، در جشن عروسی که در یک منزل مسکونی در روستای کورکای این شهر برگزار شده بود، نوشیدن اشربه غیر مجاز یک نفر را کشت و چند نفر را روانه بیمارستان کرد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه در گفت‌وگو با فارس با تایید خبر مذکور اظهار کرد: در یک مکان شخصی که عروسی برپا شده بود پدیده زشت اجتماعی شرب خمر رخ داد.

حسین اسماعیلیان افزود: عوامل نیروی انتظامی با دستور قضایی شهرستان دو نفر از افرادی که در توزیع اشربه غیر مجاز دخالت در عروسی مذکور نقش داشتند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه نیز گفت: جشن عروسی بدون هماهنگی با اماکن نیروی انتظامی در کورکای آستانه‌اشرفیه برگزار شد.

منوچهر محبوبی افزود: نیروی انتظامی پس از اطلاع وارد عمل شد و دو نفر که در آستانه مرگ بودند را به بیمارستان کوثر این شهرستان انتقال داد که نجات یافتند.

وی با هشدار به خانواده‌ها اظهار کرد: برپا کنندگان جشن عروسی در مکان‌هایی که زیر نظر اداره اماکن نیروی انتظامی نیست باید مراقبت‌های بیشتری را در جلوگیری از ‌وقوع چنین اتفاقی انجام دهند.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه درباره دستگیری عوامل برپا کنندگان شرب خمر در عروسی مذکور متذکر شد: دو نفر از توزیع کنندگان که ساکن لاهیجان بودند شب گذشته با دستور قضایی دستگیر شدند و اکنون در بازداشت هستند.

انتهای پیام/64


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads