کد خبر: 59620 - تاریخ: چهارشنبه، 10 سپتامبر 2014 - 10:47

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

ورود 400 هزار دانش‌آموز گیلان به مدرسه

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از ورود حدود 400 هزار دانش‌آموز این استان در سال تحصیلی جدید به مدارس خبر داد.

به گزارش خوبان، مهدی حاجتی در گفت‌وگو با فارس در رشت با بیان اینکه بازگشایی مدارس از برنامه‌های آموزش و پرورش استان است، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید حدود 400 هزار دانش‌آموز گیلان وارد مدرسه و مراکز آموزشی می‌شوند.

وی با بیان اینکه کمتر از دو هفته دیگر مدارس بازگشایی می‌شوند، اظهار کرد: ماه مهر در واقع تجلیل از علم و دانش است و زمینه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی از اکنون برای دو هفته دیگر آماده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش حضور تمام مسئولان دولتی و ائمه جمعه در روز بازگشایی مدارس را مهم دانست و گفت: در تابستان امسال طرح هجرت را با 200 میلیون تومان اعتبار اجرایی کردیم که جای قدردانی دارد.

این مسئول از تشکیل شورای آموزش و پرورش و افتتاح ویدئو کنفرانس در این نهاد خبر داد و تصریح کرد: امروز ششمین شورای آموزش و پرورش با حضور استاندار گیلان برگزار می‌شود.

حاجتی، برگزاری همایش 500 نفری مدیران و مشاوران آموزش و پرورش را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و ادامه داد: امسال شش نفر از دانش‌آموزان گیلان رتبه‌های یک‌رقمی را در کنکور سراسری کسب کردند و 30 نفر نیز دورقمی شدند.

وی نبود امکانات مانند ساختمان را از کمبودهای آموزش و پرورش استان عنوان کرد و خواستار لحاظ شدن این مسئله در برنامه ششم توسعه گیلان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در پایان با بیان اینکه ساختمان فعلی در شأن این استان نیست، خاطرنشان کرد: ساختمان کنونی آموزش و پرورش قدیمی و فرسوده است و امیدواریم در برنامه ششم توسعه این مسئله در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/89


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads