کد خبر: 59594 - تاریخ: سه‌شنبه، 9 سپتامبر 2014 - 20:28

سوال دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان:

چرا نماینده شاکی از رسانه های گیلان از خیانتکاران حمایت می کند و مدافع «م-ه» است

کربلایی خاطرنشان کرد: اگر این نماینده یا نمایندگان در استان گیلان خیلی دلسوز مردم هستند، بهتر است که لطف کنند از استاندار بپرسند چرا بیش از یک سال است که جلسه اشتغال در استانداری تشکیل نشده، چرا وام ازدواج و اشتغال داده نمی شود، کدام شغل و زمینه های اشتغال برای مردم در طول یکساله دوره آقای روحانی ایجاد شده است، چرا تعداد زیادی از کارخانجات در شهر رشت و بعضی شهرهای دیگر در حال ورشکستگی هستند.

به گزارش خوبان: حسن کربلایی عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان در گفتگوی اختصاصی با در سیاهکل، در واکنش به شکایت برخی از نمایندگان گیلانی از سایتهای این استان به دلیل درج اخبار خلاف نظر آنها، با بیان اینکه نمایندگان باید بدانند که در برابر نظر مردم ولو اینکه خلاف نظر وی باشد باید خویشتنداری کنند، اظهار کرد: من اخیراً شنیدم که یکی از نمایندگان مجلس به قدری پر توقع شده که اگر هر سایت یا نشریه ای کوچکترین مطلبی بر خلاف دیدگاه و نظر او منتشر کند، دست به کار شده و در دستگاه قضایی طرح شکایت می کند.

وی تصریح کرد: افراد سیاسی و فرهنگی ممکن است در مصاحبه های خود حرف هایی بزنند و یا نشریات، سایت ها و وبلاگ ها مطالبی را ارائه کنند، اما این دلیل نمی شود که اگر نظر آنها متفاوت با نظر نماینده ای باشد، نتوانند حرفشان را بزنند.

کربلایی خاطرنشان کرد: همگان باید بدانند که مردم محکوم به سکوت نیستند، زیرا نظام جمهوری اسلامی به مردم آزادی داده است.

این فعال سیاسی فرهنگی بیان کرد: اگر نماینده حق دارد در فضای تعاملات سیاسی و آزادی و دموکراسی هر سخنی را بگوید، هر رسانه ای نیز می تواند مطلبی را بنویسد و سئوال کند. این مردم هستند که باید نمایندگان را بازخواست کنند نه اینکه بر سر هر موضوع، صاحب امتیاز رسانه به دادگاه احضار شود.

نمایندگان به جای اینکه وقت خود به شکایت از سایت ها هدر دهند، مشکلات گیلان را بررسی کنند

کربلایی خاطرنشان کرد: اگر این نماینده یا نمایندگان در استان گیلان خیلی دلسوز مردم هستند، بهتر است که لطف کنند از استاندار بپرسند چرا بیش از یک سال است که جلسه اشتغال در استانداری تشکیل نشده، چرا وام ازدواج و اشتغال داده نمی شود، کدام شغل و زمینه های اشتغال برای مردم در طول یکساله دوره آقای روحانی ایجاد شده است، چرا تعداد زیادی از کارخانجات در شهر رشت و بعضی شهرهای دیگر در حال ورشکستگی هستند.

وی ادامه داد: نمایندگان یا این نماینده محترم باید از مدیران اجرایی بپرسد چرا کارگران بعضی از کارخانجات با داشتن چند فرزند و گرفتاری های مالی، حقوق چند ماه را دریافت نکرده اند و در مشکلات دست و پا می زنند. چرا در یک سال گذشته تعداد زیادی از فتنه گران در استان گیلان در سمت های گوناگون پست ها گرفته اند؟ نمایندگان خوب است به جای اینکه وقتشان را صرف کارهای دیگر بکنند، این موضوعات را مطرح کرده و پاسخ مردم را بدهند.

باید از نماینده شاکی از رسانه های گیلان پرسید که چرا از خیانتکاران حمایت می کند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گیلان تأکید کرد: ما باید از این آقای نماینده شاکی از مطبوعات، نشریات و سایت ها سئوال کنیم که چرا کسی که با حمایت وی در یکی از سمت های استانی مسئولیت گرفت، پس از گذشت حدود سه ماه از مسئولیت وی، با چندین میلیون تومان رشوه او را دستگیر کردند، آیا نماینده موظف از خیانتکاران و آدم های مشکل دار حمایت بکند و موجب آبرو ریزی برای استان گیلان بشود.

عده ای از رسانه های گیلان اهل تساهل و تسامح هستند و عده ای نیز محافظه کاری می کنند

کربلایی با انتقاد از عملکرد رسانه های استان گیلان، گفت: از نظر من رسانه ها خیلی کم کاری می کنند و من به شخصه از آنها گله مند هستم. زیرا عده ای از آنها اهل تساهل و تسامح هستند و عده ای نیز محافظه کار می باشند.

وی افزود: رسانه ها مانند سایت ها، نشریات، خبرگزاری ها و صدا و سیما باید زبان مردم باشند و مطالبه گری کنند، آنها باید به عنوان کسانی که اشراف بیشتری بر روی وقایع و حوادث دارند از تمامی نمایندگان سئوال کنند. آیا نمایندگان با این وضع مدیریت استان و یا انتصاب فرمانداران رضایت دارند، آیا حمایت از دولت روحانی باید به معنای کوتاه آمدن و دست برداشتن از ارزشها باشد.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان ابراز کرد: من رسانه های گروهی از جمله نشریات، خبرگزاری های، سایت ها و به خصوص صدا و سیما را مقصر می دانم و باید از جانب مردم مطالبه گری کنند و مدیران را واردار به پاسخگویی کنند.

آیا خانواده های شهدا و ایثارگران گیلان رأی داده اند تا فلان نماینده مدافع فتنه گران باشد

کربلایی با بیان اینکه نماینده ای که در مجلس مشابه ضد انقلاب ها حرف زند آیا نماینده مردم گیلان است، آیا خانواده های شهدا و ایثارگران گیلان رأی دادند تا فلان نماینده مدافع فتنه گرها در مجلس شورای اسلامی بشود، گفت: من صریحاً اعلام می کنم که به سهم خودم و در حدی که در توان من هست و با دوستان اصولگرا و ارزشی در ارتباط هستم، در آینده از تعدادی از نمایندگان معروف و مشهور به اصولگرایی حمایت نخواهیم کرد و ما از آنها گله داریم.

وی تصریح کرد: خیلی عجیب است که هر روز در صدا و سیما گفته می شود که آقای «م-ه» به دادگاه احضار شد و همه نیز می دانند که این آقای «م-ه» کیست و دادگاه آن نیز تشکیل می شود و در پایان گزارشی نیز به مردم داده می شود. آنوقت اگر یک نشریه، سایت، وبلاگ و خبرگزاری این خبر را نقل کرد، باید به دادگاه کشیده بشود که چرا این خبر را نقل کرده است.

این فعال سیاسی فرهنگی در رابطه با حمایت برخی از نمایندگان مجلس از متهم پرونده کرسنت، گفت: اگر نماینده! واقعاً نماینده است باید بداند وقتی متهم پرونده ای مانند همان آقای «م-ه» به دادگاه کشیده شده، نباید قوه قضائیه را متهم به جانبداری از جریانی کرده و به آن فشار وارد بکند. نماینده مجلس باید حامی قوه قضائیه بشود. متهم هرکس که باشد باید به قوه قضائیه و دادگاه احضار بشود و هیچ شخصیتی در برابر قانون مصونیت ندارد.

کربلایی عنوان کرد: آن نماینده تهران که مرتب از حصر فتنه گران سخن می گوید، باید بداند مگر نماینده شده که حامی فتنه گران باشد و یا نماینده شده که مدافع قانون و نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی ادامه داد: مگر این آقا نشنیده که به صورت مرتب مقام معظم رهبری به همه دستگاه های امنیتی اعلام کردند که بیگانگان در سال 88 به دنبال فتنه بودند. مگر نشنید که منافقین، گروهکها، جریان های نفاق، سلطنت طلبها، اسرئیل و آمریکا پشتیبان جریان فتنه در ایران بودند و ندید که هشت ماه جریان فتنه کشور را به تعطیلی کشاند. باز می آیند و با اینکه لطف نظام جمهوری اسلامی شامل حال فتنه گران و سران فتنه شده، آن را متهم می کنند که در آن آزادی نیست.

نمایندگان گیلان چرا در پای دادگاه «م-ه» حمایت نکردند و حتی یک نفر مدافع متهم می شود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گیلان، با بیان اینکه همه مردم می خواهند که عدالت وجود داشته باشد و با خطا و جرم مبارزه بشود و با نوکیسگان و برندگان بیت المال برخورد بشود، گفت: نمایندگان گیلان چرا در پای دادگاه «م-ه» حمایت نکردند، چرا اعلام موضع نمی کنند و حتی یک نفر مدافع متهم می شود. اگر رسانه ای نسبت به موضع گیری به ناحق این نماینده اعتراض کرد، آیا باید به دادگاه احضار بشود.

کربلایی در رابطه با این موضوع که برخی می گویند که نباید از نمایندگان انتقاد بشود، اظهار کرد: ما در استان گیلان نماینده ای داشتیم که به دلیل گرفتار شدن در مشکلات امنیتی و اخلاقی اعدام شد و نماینده دیگری پس از اتمام دوره نمایندگی خود دستگیر و خلع لباس شد.

نباید برای هر کاری، هر حرفی و هر برخورد سیاسی باید در دادگستری پرونده ای تشکیل بشود

وی خطاب به قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه و دادگستری در شهر رشت باید بداند که جریان سیاسی در تضارب افکار آراء، ممکن است که در سایت، نشریه، وبلاگ، در جلسه و یا سخنرانی و در یک موضع گیری، سخنانی علیه نظرات یکدیگر مطرح بکنند، یکی اعلام موضع می کند و دیگری خلاف آن نظر می دهد و پاسخ می شنوند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان، با بیان اینکه آیا برای هر کاری، هر حرفی و هر برخورد سیاسی باید در دادگستری پرونده ای تشکیل بشود، خاطرنشان کرد: قوه قضائیه نباید پیگیر این جور شکایت ها باشد و به آنها اعتنا بکند. البته اگر آبروی کسی را بردند یا فساد رواج دادند، کذبی منتشر کردند باید پیگیری شود. حتی اگر شکایتی نباشد، مدعی العموم می تواند وارد شده و جلوی این زیاده روی را بگیرد.

نمایندگان مجلس واقعاً نماینده مردم باشد، نه نماینده! یک تفکر یا جریان خاص

کربلایی خاطرنشان کرد: امیدواریم نمایندگان مجلس واقعاً نماینده مردم باشد، نه نماینده یک تفکر یا جریان خاص و نسبت به مسائل مهم کشور اعلام موضع کنند. مردم می خواهند بدانند نظر نمایندگان راجع به پرونده کرسنت و متهمان آن چیست، چه موضعی در رابطه با فتنه 88 دارند، در رابطه به 15 اشکالی که حضرت آقا نسبت به دولت روحانی گرفتند نظرشان جیست، راجع به عدم تشکیل کارگروه ها از جمله کارگره اشتغال در استانداری چه دیدگاهی دارند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads