کد خبر: 59574 - تاریخ: سه‌شنبه، 9 سپتامبر 2014 - 13:44

در همایش حزب مردم سالاری؛

چه مسئولانی از گیلان در جلسه حزب مردمسالاری شرکت کردند؟!

همایش و اردوی تابستانی حزب مردمسالاری 13 و 14 شهریور ماه در حالی در ماسال برگزار شد که تعدادی از مسئولان شهرستانی و استانی برای این حزب سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خوبان به نقل از ماسال نیوز، همایش و اردوی تابستانی حزب مردمسالاری با تمام حرف و حدیث هایش سرانجام در ماسال برگزار شد و دبیر کل و تمام اعضای این حزب نیز پس از برگزاری همایش و سفرهای تفریحی شان به ییلاق ماسال و ساحل گیسوم و ضیافت ناهار شهرداری و برخی اعضای شورای شهر تالش، استان گیلان را ترک کردند.

 

حزب مردم سالاری

 

خارج از این که همایش و اردوی دوازدهم این حزب با چه شرایط و کیفیتی برگزار شد دانستن اینکه چه مسئولانی از شهرستان و استان گیلان در برنامه های این حزب حضور فعال داشته و یا برای این حزب سنگ تمام گذاشتند برای مردم ماسال و شاندرمن جالب خواهد بود.

بر این اساس، تعدادی از افراد حاضر در برنامه های این حزب را به اختصار معرفی می کنیم:

1- بیژن شعبانی چاله سرایی؛ نائب رئیس و سخنگوی شورای شهر شاندرمن

شعبانی در برنامه افتتاحیه همایش، فعال ترین مسئول شهرستانی بود. وی نقش مجری برنامه را بر عهده داست و در این برنامه نشان داد که پس از این، رویه جریان اصلاح طلبی را برای گرایشات سیاسی خود برگزیده است.

2- محمود قاسم نژاد؛ فرماندار ماسال

قاسم نژاد دومین شخصیتی سیاسی شهرستان بود که در همایش افتتاحیه حزب مردمسالاری نقش بیشتری داشت. وی در این برنامه سخنرانی نمود. هر چند در سخنان قاسم نژاد سخنی از حزب مردمسالاری نشد اما حضور مقام عالی دولتی شهرستان در جلسه ای که همراه با تقدیر و تشکر از برخی حامیان فتنه 88 (احمد رمضان پور نرگسی) بود خود جای تأمل دارد.

3- حمید رضایی؛ بخشدار بخش مرکزی ماسال

رضایی دومین مقام بلند پایه شهرستان است که در این جلسه شرکت کرده و با مصطفی کواکبیان خوش و بش زیادی کرد.

4- شهروز وثوقی؛ عضو شورای شهر و مسئول سیاسی امنیتی بخشداری بخش مرکزی ماسال

وثوقی تنها به عنوان یک شرکت کننده در جلسه حاضر بود.

5- سید نظام عبدالحسین زاده؛ شهردار شاندرمن

عبدالحسین زاده نیز تنها به صورت یک شرکت کننده در همایش حضور پیدا کرد.

6- محمد احمدی پور؛ معاون سیاسی استاندار گیلان

حضور احمدی پور به عنوان معاون سیاسی استانداری و یکی از مسئولان ارشد در برگزاری انتخابات در یک جلسه حزبی که در آن برای انتخابات آتی برنامه ریزی می شود شاید خالی از اشکال نباشد اما تشکر ویژه وی از حضور فردی در جلسه که تا سال گذشته نتایج انتخابات ریاست جمهوری را به چالش می کشید و با بیان دلایل سطحی و عوام فریبانه، در نتایج انتخابات سال 88 تشکیک ایجاد می کرد جای بسی تأمل دارد.

7- علیرضا ملکی نژاد؛ رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر

حضور ملکی نژاد در این جلسه نیز گویای موضع سیاسی اش است. وی هم اکنون به عنوان یکی از افراد مطرح برای تصدی مسئولیت بخشداری بخش مرکزی رضوانشهر می باشد.

حواشی جالب همایش:

از جمله حواشی جالب این همایش خالی بودن تعداد زیادی از صندلی ها بود. مصطفی کواکبیان در بخشی از سخنان خود گفت: «در این همایش تعداد 120 نفر از دبیران شهرستانی، 25 نفر دبیر استانی و بیش از 20 عضو حزب مرکزی حضور دارند».

این در حالی است که تعداد حاضران در جلسه با عوامل امنیتی و اطلاعاتی حاضر، خبرنگاران و مدعوین شهرستانی و عوامل برنامه حدود 125 نفر بود.

گرمای هوا در سالن به اندازه ای بود که حاضران در همایش از بسته فرهنگی به عنوان بادزن استفاده کردند.

کواکبیان در ابتدای سخنان خود به مزاح گفت: «واقعیتش این است که سالن به لحاظ سرمایش و گرمایش هیچ مشکلی ندارد و من می توانم خیلی طولانی صحبت کنم».

کواکبیان در بخشی از سخنان خود با اسم بردن از مهدی کروبی گفت: «حزب مردمسالاری با سیاست ورزیی که داشته حزب را در کشور نهادینه کرده است. ما در پانزدهمین سال فعالیت حزب هستیم و فعالیتهای حزبی حقیقتا کار سختی است و من در شخصیت های سیاسی فقط آقای کروبی را دیده ام که قرص و محکم حزب اعلام کنند و این خیلی سخت است اما در بین بقیه افراد همه دوست دارند پدر و سرور همه جریانات باشند و مثلا بنیادی تأسیس کنند. حزب داری خیلی سخت است اگر کسی یک مقام دولتی بگیرد همه فرمانبری می کنند اما در حزب همه مدعی هستند و دبیرکل ضعیف ترین فرد حزب باید باشد تا حرف همه را بشنود».

علاوه بر شخصیت های سیاسی عنوان شده در این همایش، علیرضا محجوب نماینده فعلی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل خانه کارگر ایران، اقبال محمدی نماینده مردم مریوان در مجلس هشتم و احمد رمضان پور نرگسی نماینده مردم رشت در مجلس ششم و امضا کننده نامه جام زهر نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/54


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads