کد خبر: 59173 - تاریخ: پنج‌شنبه، 4 سپتامبر 2014 - 09:21

همزمان با جشن میلاد امام رضا (ع) صورت می‌گیرد

برگزاری جشن بزرگ پیروزی غزه در رشت

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از برگزاری جشن بزرگ پیروزی مردم غزه همزمان با میلاد امام رضا (ع) در این شهر خبر داد.

به گزارش خوبان: فرهاد شوقی چهارشنبه شب در جمع مدیران دستگاه‌های فرهنگی گیلان الگوسازی برای نسل امروز جامعه را مهم خواند و اظهار کرد: اجرای برنامه‌های الگویی موجب فرهنگ‌سازی برای آیندگان می‌شود.

وی از برگزاری جشن بزرگ پیروزی مردم مظلوم غزه در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی همزمان با شب میلاد امام رضا (ع) در شهر رشت خبر داد و افزود: امسال فرصت خوبی برای اجرای الگوهای مناسب در جامعه است.

شوقی با اشاره به وجود انحراف‌هایی در عزاداری‌ها در سال‌های گذشته، بیان کرد: مردم مذهبی شهر رشت مقدمات برگزاری مراسم‌های اسلامی را فراهم می‌کنند.

* برگزاری مسابقه عکس‌های عاشورایی در رشت

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت نیز در جلسه مذکور گفت: هیئت‌های عزاداری بستر مناسبی برای الگوسازی فرهنگی هستند.

علیرضا قانع به تقارن 13 آبان و عاشورا در سال جاری اشاره کرد و افزود: هیئت‌های دانش‌آموزی و دانشجویی ظرفیت مناسبی برای برگزاری مراسم 13 آبان در عاشورای حسینی هستند.

وی از برگزاری مسابقه عکس‌های عاشورایی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در محرم امسال خبر داد و بیان کرد: سال گذشته برگزاری مسابقه مذکور با استقبال خوبی مواجه شده است.

* «مرگ بر آمریکا» شعار محوری 13 آبان امسال

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز در جمع مدیران فرهنگی استان اظهار کرد: همان طور که نمی‌توانیم عاشورا را فراموش کنیم از آمریکا نیز نمی‌توانیم بگذریم.

رسول جلائی به تقارن 13 آبان امسال با روز عاشورای حسینی (ع) اشاره کرد و افزود: امسال در عاشورا جنایت‌های آمریکا فراموش نمی‌شود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در حوزه مسائل سیاسی انقلاب اسلامی و فراخوان اجتماعی به دلیل نفرت از آمریکا بسیار است، تصریح کرد: 13 آبان امسال مرگ بر آمریکا شعار محوری ملت ایران است.

جلائی، بر استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی در عاشورای حسینی (ع) به منظور اجرای برنامه‌های استکبارستیزی در 13 آبان تأکید کرد.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads