کد خبر: 59154 - تاریخ: چهارشنبه، 3 سپتامبر 2014 - 19:50

خوبان خبر گزارش می دهد + تصاویر

مردم انتهای خیابان فرهنگ خمام از آب لوله کشی بی بهره اند/ آب و فاضلاب خمام: تا سه هفته آینده مردم صاحب آب لوله کشی می شوند

متاسفانه اهالی انتهای خیابان فرهنگ خمام، علاوه بر نداشتن آب لوله کشی، به علت ماسه ای بودن زمین، از داشتن آب چاه نیز محرومند.

به گزارش خوبان: 13 خانوار انتهای خیابان فرهنگ خمام از نعمت آب شرب محرومند.

طی تماس جمعی از اهالی با سایت خوبان خبر، خبرنگار ما برای پیگیری این موضوع به خیابان فرهنگ خمام رفت.

متاسفانه اهالی انتهای خیابان فرهنگ خمام، علاوه بر نداشتن آب لوله کشی، به علت ماسه ای بودن زمین، از داشتن آب چاه نیز محرومند.

 

نبودآسفالت در انتهای خیابان فرهنگ خمام

 

یکی از اهالی منطقه در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر در این خصوص اظهار داشت: طی تماس هایی که با مسئولین اداره آب و فاضلاب خمام و رشت داشته ایم، مسئولین تنها وعده انجام این کار را در آینده نزدیک داده اند.

 

مشکل آب لوله کشی مردم انتهای خیابان فرهنگ خمام مشکل آب لوله کشی مردم انتهای خیابان فرهنگ خمام1 مشکل آب لوله کشی مردم انتهای خیابان فرهنگ خمام2

 

شهروند دیگری در این زمینه گفت: 5 ماه از وعده مسئولین مبنی بر تامین آب شرب مردم خیابان فرهنگ می گذرد اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

خبرنگار ما برای پیگیری این موضوع به سراغ بامدادی رئیس اداره آب و فاضلاب خمام رفت.

رئیس اداره آب و فاضلاب خمام در این خصوص گفت: در هفته جاری ، لوله گذاری انجام می شود.

بامدادی با بیان این که لوله های آب توسط اداره آب و فاضلاب خمام و بیل توسط شهرداری تامین می شود گفت: لوله گذاری هزینه ای برای مردم خیابان فرهنگ نخواهد داشت . این در حالی است که برای مناطق دیگر، لوله گذاری هزینه در بر دارد.

 

پروژه لوله کشی اب به انتهای خیابان فرهنگ خمام پروژه لوله کشی اب به انتهای خیابان فرهنگ خمام1

 

وی با اشاره به احتمال بروز مشکلاتی در روند لوله گذاری گفت: نهایتا تا سه هفته آینده مردم خیابان فرهنگ خمام از نعمت آب شرب لوله کشی بهره مند خواهند شد.

گفتنی است؛ مردم انتهای خیابان فرهنگ خمام، علاوه بر مشکل نداشتن آب لوله کشی، از آسفالت نیز محرومند که این موضوع به ویژه در فصل پاییز و زمستان مشکلات زیادی را برایشان در پی دارد.

 

نبودآسفالت در انتهای خیابان فرهنگ خمام1 نبودآسفالت در انتهای خیابان فرهنگ خمام2

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۴

  1. عزرائیل
     | 2014/09/11 - 12:09
    پاسخ
    +2
    0

    کجا تا سه هفته دیگه ؟ هنوز که خبری نیست همش امروز و فردا می کنن ما که دیگه خسته شدیم. پاییز هم که داره شروع می شه بارندگی زیاده نمی تونن کار انجام بدن بعد هم زمستونه هوا سرده و برفی بعد هم دوباره میگن بهاره پول نداریم دوباره تابستونه پول دارن اما مجوز نداریم .هوا گرمه کارگر گرمش میشه . حالا ما این وسط چی کار باید بکنیم .ان شاء الله قیامت که شد با مسئولین آب و فاضلاب دیدار می کنیم. فقط خدا می دونه الان دوساله داریم دوندگی می کنیم اما جز منت چیزی عاید ما نشد مگه اینا برای امتیاز آب کلی پول نمی گیرن پس چرا اینقدر منت میزارن.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads