کد خبر: 59101 - تاریخ: چهارشنبه، 3 سپتامبر 2014 - 16:47

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت خبر داد:

تردد تاکسی های منطقه آزاد در خیابان های شهر رشت

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت گفت: با دستور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور قرار شد خودروهای منطقه آزاد انزلی با برطرف شدن منع قانونی و بدون طی کردن مراحل زمان بر به تاکسیرانی این شهر و افراد متقاضی تحویل داده شود .

به گزارش خوبانرضا رسولی در گفتگو با ایسنا گفت: با توجه به اینکه در ناوگان حمل و نقل شهری رشت از خودروهای داخلی مانند پژو، سمند، پراید و روآ استفاده می شود و بسیاری از خودروهای موجود فرسوده است با دستور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور قرار شد خودروهای منطقه آزاد انزلی با برطرف شدن منع قانونی و بدون طی کردن مراحل زمان بر به تاکسیرانی این شهر و افراد متقاضی تحویل داده شود .

وی افزود: با توجه به اینکه منطقه آزاد انزلی در جوار شهرستان رشت قرار دارد ما در تلاش هستیم با برنامه ریزی بیشتر، هرچه سریع تر از این امکاناتی که در دست داریم برای جایگزینی ناوگان تاکسیرانی رشت بهره مند شویم.

اختصاص 200 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر رشت

وی همچنین از مصوبه استانی که در گذشته درخصوص اختصاص 200 اتوبوس برای حمل و نقل عمومی شهر تصویب شده بود یاد کرد و افزود: با دستور مستقیم دکتر محمدباقر نوبخت به زودی این مصوبه که در سالهای گذشته تصویب شده بود به اجرا در می آید و طی یک زمانبندی این تعداد اتوبوس در چرخه ناوگان عمومی این شهر قرار می گیرد.

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads