کد خبر: 59021 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 سپتامبر 2014 - 09:09

با حضور نوبخت و پروفسور سمیعی؛

مستند پروفسور سمیعی در گیلان رونمایی شد

مستند پروفسور سمیعی با حضور نوبخت و پروفسور سمیعی در گیلان رونمایی شد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: مستند پروفسور سمیعی کاری از سیمای مرکز گیلان دوشنبه شب با حضور این جراح برجسته، محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور و استاندار گیلان رونمایی شد.

این مستند حاصل تلاش سه ساله از زندگی و فعالیت پروفسور سمیعی در کشور آلمان است که به تصویر کشیده شد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در مراسم مذکور اظهار کرد: پروفسور سمیعی از چهره‌های علمی و برجسته ایران و دنیا است.

محمدباقر نوبخت با بیان اینکه شخصیتی مانند پروفسور سمیعی در عرصه علم و درمان توانست به جایگاهی والا دست یابد، تصریح کرد: دلیل مقبولیت پروفسور سمیعی نبوغ علمی و آثار تالیفی وی است.

وی تصریح کرد: پروفسور سمیعی پیش از اینکه یک طبیب حاذق باشد انسانی شایسته بوده و هرگز وطن و زادگاه خود گیلان را از یاد نبرده است.

سفر به گیلان ضربان قلبم را بالا می‌برد

جراح برجسته مغز و اعصاب جهان با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته به منظور تجلیل از وی اظهار کرد: آمدنم به ایران و گیلان همواره سفری است که ضربان قلبم را بالا می‌برد.

پروفسور سمیعی با بیان اینکه سفر به گیلان خاطرات کودکیم را زنده می‌کند، تصریح کرد: ماسوله یکی از نقاط بسیار زیبای گیلان است که خاطره مرا زنده می‌کند.

وی در ادامه به وجود شاگردانش افتخار کرد و گفت: شاگردانم در سراسر دنیا بزرگ‌ترین مدال و افتخاراتم است.

این جراح برجسته با بیان اینکه شاگردانم در سراسر دنیا دارای علم بالا هستند، اظهار کرد: بین شاگردانم «امیر سمیعی» یکی از بهترین‌های علمی و در سطح بالا قرار دارد و عضو عالی فدراسیون جهانی است.

وی از همراهی نوبخت در سفر وی به گیلان قدردانی کرد و گفت: معاون رئیس جمهور با وجود مشغله زیاد بنده را در این سفر همراهی کردند.

پروفسور سمیعی چهره‌ای نادر در جهان است

محمدعلی نجفی استاندار گیلان نیز پروفسور سمیعی را چهره‌ای نادر در جهان خواند و اظهار کرد: همه باید مدارج علمی بالای پروفسور سمیعی را نشر دهند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads